התחברות
הרשמה
תגידו את האמת- כשאתם עצובים ואתם בצד ומישהו שואל אם אתם בסדר ואתם אומרים שכן ואז הוא הולך אתם באמת רוצים שהוא ילך?
26 באוקטובר 2020, 17:12
מצב רוח
דיכאון
תשובות
ביטחון עצמי
2 תשובות
רוב הפעמים כן, אני ארצה להיות לבד
ה
האימפוסטר
זה תלוי במי מדובר יש רק מעט אנשים שאני כן אראה להם שכואב לי ושקשה לי
ח
חרדה..
באותו הנושא:
כשאתם עצובים אתם מאזינים למוזיקה עצובה או מוזיקה שמחה?
תגידו את האמת- כשאתם לבד ושרים שיר שאומרים שם את הN וורד, אתם אומרים אותה?
תגידו את האמת, יש חברים שאתם מתביישים להסתובב איתם נגיד בגלל שהם מכוערים או משהו כזה?
תגידו את האמת, אתם שומרים על מרחק כשאתם יוצאים עם חברים?
גם אתם כשאתם עצובים/מדוכאים, אתם אוהבים לדמיין שמכים אתכם ומתעללים בכם ואתם צורחים?
שירים עצובים שאתם שומעים כשאתם עצובים?
כשאתם עצובים אתם שמים שירים שמחים או עצובים ?
קורה לכם שאתם עצובים בגלל משהו ואתם לא יודעים למה?
תגידו את האמת, כל האמת, אך ורק את האמת!
כשאתם עצובים אתם שומעים שירים עצובים או שירים שמחים?
תגידו את האמת אתם צופים בכל הסטורי של כל האנשים שאתם עוקבים?