התחברות
הרשמה
אני יכולה לרשום למישהו בפרטי ושהוא ירגיע אותי? לא לפרוק רק שמישהו ירגיע אותי
26 באוקטובר 2020, 21:14
תמיכה
מצב רוח
בכי
התייעצות
פריקה
4 תשובות
צריכה עזרה?
Y
Yakov2382
מוזמנת
א
אנונימית2674
לי. תמיד ((:
T
The Divine Feminine
מוזמנת
א
אוני צאן
באותו הנושא:
למה אני לא יכול לרשום הודעה למישהו בפרטי
דברתי עם מישהו בפרטי והוא בסיביבות 18-19 ואני בת 14 וחצי והוא רוצה שאני ארשום לו בפרטי אז לרשום?
אם אני רוצה לרשום למישהו שהוא חתיך אני יכולה לכתוב you're hottt?
היה לי היום יום מזעזע בבית ספר, אני יכול לפרוק למישהו בפרטי והוא יעזור לי?
מישהו יודע למה אני לא יכולה לרשום לאנשים פה בפרטי?
אם שלחתי למישהו תמונה שלי באינסטגרם בפרטי, הוא יכול לצלם מסך בלי שאני אדע?
דחוף מה לרשום למישהו כשתב "חיובי" שאלתי אותו אם הוא יכול לאסוף אותו...
מישהו יכול לעזור לי לרשום משפט באנגלית?(אני אשלח לו הודעה בפרטי)
אני יכולה להראות למישהו בפרטי משהו שכתבתי ושהוא יתן לי ביקורת?
ששולחים משהו לדואר למישהו, בגד כלשהו, עם מה אפשר לעטוף ובו לרשום את הפרטים של השולח?
מה אני יכולה לרשום למישהו שמתחיל תיכון בבית ספר חדש?