6 תשובות
קודם נוגעים ואז מנשקים
נוגעים ואז מנשקים.
לי אמרו שזה ברכה לבית וברכה ביציאה מהבית, הוקרת תודה ל-ה'
מנשקים את היד אחרי שנוגעים במזוזה
אני לא כל כך בטוחה מה המשמעות
...
אנונימית
היום לא עושים כלום כי יש קורונה...
כשאין קורונה, נוגעים במזוזה ומנשקים.
זה לא חובה, זה מנהג כדי לזכור תמיד שאנחנו מקיימים מצווה חשובה בכזאת פשטות, לראות כל פעם שאנחנו שמים בכניסה לבית את עיקרי האמונה שלנו, כמו לומר שהבית שלנו מבוסס וקיים בזכות מה שנכנסים דרכו, התורה והמצוות.
זה לא משנה..
וזה בשביל להראות כבוד לה'
להראות הוקרה ותודה
ולזכור את התורה שלנו והמצוות ואת ה' שהם חלק עיקרי בחיים ובכל חלק בחיים שלנו כמן בקריאת שמע "והיו הדברים האלה אשר אנכי מצווך היום לבבך... וכתבתם על מזוזות ביתך ובשעריך"
"ושמתם את דברי אלה על לבכם ועל נפשכם.. וכתבתם על מזוזות ביתך ובשערך"
אנונימית
באותו הנושא: