8 תשובות
מה זה נותן לך
חח סתם אידיוטי
זנ סתם דפוק למה שתשלחי דווקא לו
לא טוב
שואל השאלה:
חחח כי אנחנו בקשר טוב פעם היינו תמיד שולחים אחד לשני
חחח כי אנחנו בקשר טוב פעם היינו תמיד שולחים אחד לשני
אנונימית
זה טוב שלך אחותי
כשהייתם ביחד
סתם הוא יפרש את זה לא נכון אלא אם כן זאת הכוונה שלך
סתם הוא יפרש את זה לא נכון אלא אם כן זאת הכוונה שלך
למה לעזאזל עשית את זה אף פעם אל תשלחי תמונות שלך בואי אתם רוב הסיכויים תיפרדו והוא יכול להפיץ את זה ולהפיץ שמועות עלייך
באותו הנושא: