התחברות
הרשמה
יש כאן אנשים שמשרתים בבסיס סגור?
27 באוקטובר 2020, 21:37
חיילים
גיוס
שירות צבאי
תשובה אחת
השתחררתי כבר אבל שירתתי בבסיס סגור אם זה רלוונטי
B
BeHappy❤(קצת פרשתי)
באותו הנושא:
איך זה לשרת בבסיס סגור?
איך אפשר ללכת לשרת בבסיס סגור בצהל?
למה יש אנשים שמעדיפים לשרת בצבא בבסיס סגור?
אם הייתם מאשקלון והייתם משרתים באילת בבסיס סגור, הייתם מעדיפים יומיות קרוב לבית או בסיס סגור באילת?
צליאקים/אלרגים/רגישים לאוכל כלשהו שמשרתים בבסיס סגור רחוק מהבית, איך אתם מסתדרים?
אני אוכל להיות משקית תש ולשרת בבסיס סגור?
אם אני מבקשת בצו ראשון לשרת בבסיס סגור מה הסיכויים שזה באמת ייקרה?
מי שמשרת בבסיס סגור- מתי יש לכם השכמה? באיזה שעה?
חיילים שמשרתים/שירתו בבסיס פתוח מה השעות שלכם כרגע/היו?
אם יש לי פרופיל 64 אני יכולה לבקש לשרת בבסיס סגור רחוק מהבית?
לבנות כאן שבצבא בבסיס סגור או שעשו צבא בבסיס סגור - היה/ יש לכן מקלחות משותפות?