3 תשובות
היסטוריה זה ללמוד את הנושא כמו תוכי.
ככה זה בהיסטוריה.
אני אישת גם מסכמת הכתב ואז זה גם נכנס לי טיפה למוח.
וגם מקריאה בקול או לעצמי או לאיזה מישהו
ככה זה בהיסטוריה.
אני אישת גם מסכמת הכתב ואז זה גם נכנס לי טיפה למוח.
וגם מקריאה בקול או לעצמי או לאיזה מישהו
הקראה בקול באמת עוזרת
וגם קריאה של החומר לפני השינה
למשהו דווקא כשהייתי קוראת לפני השינה, כשאני במיטה כבר, זה היה גורם לי לזכור את החומר טוב
וגם קריאה של החומר לפני השינה
למשהו דווקא כשהייתי קוראת לפני השינה, כשאני במיטה כבר, זה היה גורם לי לזכור את החומר טוב
מלא (!) סיכומים ולי ממש עוזר לענות על מלא שאלות מהאינטרנט יש בכל נושא בערך
אנונימית
באותו הנושא: