17 תשובות
הם חרמנים , כפרע

לא יכולים לענות, מאמי
אנונימית
מה הסיבה שאתם מסננות אותנו?
רק בנות משעממות או מכוערות
שהיא לא זורמת כפרע
אנונימי
שואל השאלה:
אבלאבל סינן אותי מישהו שהשיחה הייתה ממש זורמת וגם דיברנו במשך חמש ימים וביום הראשון דיברנו כל הלילה ןאז יום אחד הוא פשןט סינן אותו
אנונימית
^^^^^^^^^
נשבעת שאני לא מסננת
לא מסננן אף אחד
שואל השאלה:
לרוב אני לא מסננת אני מסננת רק חרמנ ים וילדים מוזרים ומעצבן אותי לדבר איתם
אנונימית
^^^
נשבע שלא יודע
שואל השאלה:
היא נייתה טיפה חסרת פןאנטה אבל בימים האחרים הוא דיבר אליי כלכך חמןד וכלהזמן אמר לי שאני יפה ואז הוא םתאום סינן אותי לא הבנתי מאיםה זה בא
אנונימית
^משחק איתך משחקים
שואל השאלה:
וואי ואתה^~anter~ מזכיר לי מישהן שדיברתי איתו מזה מנאייק כלפעם שאני רואה אותו יש לי להקיא ואני מתביישת שהוא היה הקראש שלי
ואני כל הזמן רואה אותך עונה על שאלות ואז ניזכרת בו חלחח זה נורא מעצבן רק שתדע
אנונימית
^^חחחחחחח אאוץ
^^
חחח סליחה?
שואל השאלה:
אבל הוא היה חתיך אז כך את זה בתור מחמאה
אנונימית
הוחמאתי
שואל השאלה:
;)
אנונימית