8 תשובות
תאמת, עדיין לא היה לי מבחן מתחילת כל הסגר הזה. חוץ מהבגרויות כמובן.
נקווה שהלמידה תלך בסדר, יש לי מבחן באזרחות להתכונן אליו לקראת יום ראשון.
אני בדרך כלל זוכרת בעל פה ולומדת עם חבר טוב.
נקווה שהלמידה תלך בסדר, יש לי מבחן באזרחות להתכונן אליו לקראת יום ראשון.
אני בדרך כלל זוכרת בעל פה ולומדת עם חבר טוב.
מבחני עבר אובאסלי
מעבידים מבחנים מפעם תשאלי את המורה לנבחני עבר כנראה יש לה תרימו אולי דרייב של הבית ספר שיהיה בו מבחני עבר לכל מקצוע
מתרגלת כל יום ויום את החומר הלימוד .
כל שבוע עושה בוחן על נושא .
במיוחד צריך זיכרון טוב ואני זוכרת בעל פה כל דבר שצריך ...
כל שבוע עושה בוחן על נושא .
במיוחד צריך זיכרון טוב ואני זוכרת בעל פה כל דבר שצריך ...
תוך כדי שאאת עוברת על המצגת תכתבי שאלות על החומר ותעני עליהן בלי להסתכל על המצגת אחרי שעברת על החומר או לעשות מבחנים קודמים/מבחנים מהאינטרנט.
את יכולה גם להסביר במילים שלך, כמו מורה.
את יכולה תעשות גם ראשי תיבות למושגים שאת צריכה לזכור.
זה מה שעוזר לי
את יכולה גם להסביר במילים שלך, כמו מורה.
את יכולה תעשות גם ראשי תיבות למושגים שאת צריכה לזכור.
זה מה שעוזר לי
את גם תמצאי שהרבה מהשאלות במבחן הם ממבחני עבר
אני אישית מציעה שתקראי בקול רם את החומר שאת צריכה לדעת ..
בנוסף ממליצה לך לקחת את אחד מההורים שלך/ אחים / חברים ותסבירי להם על החומר , זה ממש עוזר
בנוסף ממליצה לך לקחת את אחד מההורים שלך/ אחים / חברים ותסבירי להם על החומר , זה ממש עוזר
פשוט לומדת
באותו הנושא: