19 תשובות
שמנת אולי?
אנונימית
תנסה להוסיף יוגורט אבל זה יצא לך סמיך כזה או שתוסיף רק מים או שתוותר על השוקו הבוקר
שואל השאלה:
^אין לי שמנת מתוקה אבל יש שמנת לבישול
אנונימי
נראלי שעדיף לא רק עם מים
לגבי היוגורט נראלי עדיף פשוט לערבב את האבקה ולא עם המים
פשוט תשפוך את זה
אז תשתמש בשמנת לבישול זה אותו דבר
חלב שקדים או משהו
אם אין לו חלב כנראה שאין לו גם חלב שקדים
ציניות כפרה ציניות
שואל השאלה:
אני יכול ליצור חלב שקדים משקדים שיש לי בבית?
אנונימי
כדאי לך פשוט לשים מים, כי שמנת בחיים לא שמעתי ל זה עם שוקו, בת דודה שלי תמיד מכינה עם מים והיא אומרת שזה טעים. כדאי לך לנסות, אם לא תנסי לא תדעי
שמנת לבישול ושמנת מתוקה זה ממש לא אותו הדבר
שמנת לבישול היא מלוחה ולא נראה לי שאתה רוצה שוקו מלוח
כי את מטומטמת זה למה
מי שותה שוקו בלי חלב
מה את מפגרת
תכין חלב שקדים אתה רק צריך להוסיף מים לטחון ולסנן נראה לי
שואל השאלה:
^חחח זה היה לפני כמה ימים עכשיו יש לי חלב בבית
אנונימי
לא זה לא טעים בלי חלבב
ונראלי אין משהו אחר שיכול להחליף
Apf
פעם ניסיתי עם מים, זה סביר מינוס
עם יוגורט זה נשמע טיפה מגעיל
יש כאלה שעושים עם שמנת מתוקה
שים טיפה שמנת במקום