7 תשובות
אולי היא תצליח אין לדעת
היא לא הייתה הולכת להיות מורה אם לא היו לה כוונות ומטרות לעזור לתלמידים שלה וללמד אותם. זה לא קשור שהיא מורה שלך חודשיים, היא רוצה לנסות לעזור לך כמה שיותר.
שואל השאלה:
אוקיי אבל היא לא יכולה לעזור ומה שהיא עושה עושה ההיפך מךעזור שפשוט תעזוב אותי
אוקיי אבל היא לא יכולה לעזור ומה שהיא עושה עושה ההיפך מךעזור שפשוט תעזוב אותי
אנונימית
אבל אם את לא אומרת לה את זה היא לא יודעת. מהנקודת מבט שלה יש לה תלמידה שעוברת קשיים (בין אם זה קשיים בלימודים או קשיים אישיים) והיא רוצה לבוא ולעזור, לנסות לפחות. אם את לא אוהבת שהיא מנסה להיכנס לפרטים אישיים עלייך אז תגידי לה, שאת מעריכה את הניסיון לעזרה אבל את לא רוצה לדבר על זה איתה ויש לך מי שעוזר לך להתמודד.
למורים יש נטייה לנסות לעזור
שואל השאלה:
היא מורה שלי חודשיים וזה היה רק בזום היא בכלל לא מכירה אותי
היא מורה שלי חודשיים וזה היה רק בזום היא בכלל לא מכירה אותי
אנונימית
אולי היא חושבת שיש לה פתרון לבעיה שלך
באותו הנושא: