5 תשובות
זה לא מוזר בכלל, האמת שאני בול כמוך.
אנונימית
ברור הפחד הוא לגיטימי כל אחד היה מפחד עוד בתקופה הזו שכמעט ואי אפשר לסמוך על אפפאחד כמובן שלא מכלילה את כולם אבל אי אפשר לדעת אם םצאום הם יקבלו ג'ננה
אני מצליחה להבין אבל הם.ן אחים ואחיות שלנו. אם מישהי ממש נראית חשודה תתרחק קצת אבל אין צורך להבהל
גם אני ככה.. אנחנו חיים במדינה שכל הטובים שלה זה ערבים אז נראה לי שזה די לגיטמי
שמע אני ערבי ולא יודע איך לענות על השאלה כי אני בכלל לא מוסלמי אבל הייתי ממליץ לך להתחיל להשתמש באותיות אית"ן
אנונימי
באותו הנושא: