6 תשובות
תתני לעצמך זמן להבין מה את מרגישה
תני לזה זמן את רק בת 12
זה בסדר, קרה גם לי ולמלא בנות ואני רוצה שתביני שזה בסדר אל תפחדי או תילחצי את לא אשמה בכלום זה מה שהלב שלך בחר ואין לך איף להלחם בזה! אבל חשוב גם לתת לעצמך זמן להבין אם זה באמת מה שאת מרגישה או שזו פשוט תקופה שאת מבולבלת ואת בבית ואין לך מה לעשות חוץ מלחשוב ולפעמים יוצאים שיגעונות! בכל מקרה אל תמהרי להגיד לה זה בסדר גם לשמור את זה. תתני לעצמך לגדול להתאהב לחוות חוויות ואנשים ואני בטוחה שעם הזמן את תביני אם זה באמת נכון או שזאת רק תקופה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרגישה את זה כבר תקופה והיא חברה שלי הרבה זמן
אני מרגישה את זה כבר תקופה והיא חברה שלי הרבה זמן
אנונימית
אני יודעת שזה נשמע מעצבן קצת אבל את בת 12, אין לך למה למהר ולרוץ עם זה
הכל טוב
פשוט תני ללב שלך להרגיש מה שהוא רוצה
שלא יטריד אותך
יש לנו בעיות הרבה יותר גדולות בחיים ;)
הכל טוב
פשוט תני ללב שלך להרגיש מה שהוא רוצה
שלא יטריד אותך
יש לנו בעיות הרבה יותר גדולות בחיים ;)
לתת לזה זמן, יכול להיות שאת סתם מתלהבת ממנה כזה, זה קרה לי חחחחח
באותו הנושא: