5 תשובות
ויש לי רק שאלה אחת:
למה?.
למה?.
מים או מיץ תפוזים- מעביר את הטעם מהר.
מניסיון.
מניסיון.
אנונימית
שואל השאלה:
שיעמם לי דיי אני מתה
שיעמם לי דיי אני מתה
אנונימית
שואל השאלה:
שתיתי מלא מים מה לא הכנסתי לפה אחרי זה רק כדי שיעבור אבל אני מדמיינת תטעם של זה ואני רוצה למות
שתיתי מלא מים מה לא הכנסתי לפה אחרי זה רק כדי שיעבור אבל אני מדמיינת תטעם של זה ואני רוצה למות
אנונימית
מי מוסיף לליקר ערק ובכללי מי מוסיף לליקר משהו בנוסף?
יש אנשים שאשכרה לא מבינים מהחיים שלהם :(
יש אנשים שאשכרה לא מבינים מהחיים שלהם :(
באותו הנושא: