8 תשובות
כן... לא כדאי.
כן
כן.
זה תלוי ביכולת השתיה שלך וגם אם אכלת לפני או לא
זה תלוי ביכולת השתיה שלך וגם אם אכלת לפני או לא
ברור
כן מאוד
את יכולה להשתכר גם משלוש כוסות
אני מקיא בנקודה הזאת
וקצת שיכור
פורים האחרון בלילה בקבוק + סעודה, תפסתי ראש טוב
בבוקר בקבוק וחצי בערך על בטן ריקה - עיין לעיל
וקצת שיכור
פורים האחרון בלילה בקבוק + סעודה, תפסתי ראש טוב
בבוקר בקבוק וחצי בערך על בטן ריקה - עיין לעיל
זה תלוי גם בסיבולת שלך להתמודדות עם אלכוהול אבל כעיקרון כן ברור, יש בזה אלכוהול - אפשר להשתכר מזה, השאלה פה היא מתי זה מתחיל להשפיע עלייך ומה יש לך בבטן בזמן שאת שותה, כי תגידי שונה עם אכלת משהו לפני
באותו הנושא: