6 תשובות
זה לכולם ככה
אנונימית
את לא היחידה.
תנסי לסדר את היום שלך, אין הרבה מה לעשות
זה המצב כרגע
אולי כדאי לך ללמוד עם אחד ההורים או מורה פרטי כדי שתביני יותר טוב את החומר...
תנסי לדבר על זה עם המורה וההורים
אני ככ מבינה אותך, אני פשוט כל היום בדאון, אין לי כח לכלום, זה קשה, אולי תדברי עם ההורים שלך או עם המורים שלך ותבקשי מהם עזרה
אין זה נוראי גם אני ככה