3 תשובות
תגידי לו סליחה זה נראה מאוד לא טוב מה שעשיתי איך שאני מסתכלת על זה עכשיו ושאת מתחרטת ותגידי שזה הכל מאהבה ולא הכוונה לפגוע
אנונימי
נראה לי סתם דרמטי אל תדאגי
אם את מרגישה שזה רציני, תחכי קצת ואז תבקשי סליחה...אם לא, אז פשוט תחכי שהוא יכתוב לך