18 תשובות
מגזים
עזבי אותו
למה ריכלת עליו? יכולת לצאת טוב בכל הסיפור.. ריכולים מתגלים. נ ק ו ד ה.
אם הוא ידיד טוב הוא יחזור לדבר איתך ולא יעשה לך משהו רע תלוי איך היה הקשר בניכם אבל אם את מרגישה שיש סיכוי כזה שיעשה לך רג לגבי מה שאמרת על אנשים וזה אז כנראה שיכול לקרות דבר כזה ואם יקרה לא נורא את תלמדי מהטעות שלך שלא לדבר על אנשים ולא לסמוך על אף אחד! כל דבר עובר רע או טוב
מגזים ממש
מה
איזה מגזים מה הבעיות שלו?
זה כן מעצבן שאומרים לך להפסיק ואת ממשיכה, לא מבינה מה הבעיה שלך לעצור אבל למה הוא ככה מגזים?
אל תתייחסי אליו, גם אם ריכלת איתו על אנשים, קודם כל בעיה שלך שסמכת, דבר שני, הוא בטח גם אמר דברים, כך שאם הוא יפתח עלייך תפתחי בחזרה.
הוא ממש הגזים, חוץ מה מלא חברות קוראות לי בשמות כמו "סוויטי" "בייבי" "סוויטצ'יקס" אני די מחבב את זה אז אני לא עושה מזה עניין, אם זה מפריע לו אז תדברו על זה, אם ביקשת סליחה והוא פשוט חוסם אותך אז הוא כלבה של החיים, אבל אם את המשכת אחרי שביקש שתפסיקי אז גם את כלבה לא קטנה.
אמאלה איזה אבי נעלבי תגידי שירגע ומהר למה הוא מזה מגזים.
להגיד לך על זה לכי תז... זה ממש מטופש והוא התנהג ממש לא בסדר, יאללה עשית לו קצת טיזינג מי ישמע רצחת את אמא שלו
יואו איזה מגזים
לקח קשה הבן אדם
טוויטי אמאא חמודד
אחלה כינוי כנראה שאאמץ לחברה שלי
תשלחי לו הודעה בטוויטר
תחכי שירגע כולה קראת לו טוויטי לא ביג דיל
מגיע לך הוא ביקש ממך לא לקרוא לו ככה ואני מניח שיותר מפעם אחת ואת פשוט שמת פס והמשכת לקרוא לו ככה
תאכלי את הדייסה שבישלת
איככ, לא מגיע לך חבר כמוהו תבליגי וכמה שיותר מהר, לא שווה לקרסוליים שלך...
עריכה: על מה המינוסים כשתגיעו למצב שלה, נראה איך תגיבו...
טוויטי חה תודה על הרעיון אחותי
אנונימית
הוא ירגע ויוריד חסימה זה בצחוק סהכ
אנונימית
מה-
וואוו הוא ממש מגזים... וסליחה אבל יש לו בעיות?!
באמת תעזבי אותו, תני לו לחזור על ארבע
אנונימית
הוא לקח את זה קשה מידיי אבל את צריכה להבין שדי זה די, ואם מישהו מבקש להפסיק אז כדאי להפסיק.