6 תשובות
אלה רק סטיגמות
בחיים לא שמעתי על ממשהו שהוא יורד על מיזרחים
אבל מה דעתכם להפסיק לרדת על אשכנזים?
אנונימית
בואו לא ניתמם מלא יורדים על אשכנזים
אנונימית
מסכימה אבל מה לעזעזל רק אשכנזים יורדים עליכם אה? בוא תראה מה אומרים לאשכנזים ואז תדבר זה גזענות לומר שאנחנו יורדים עליכם איכ אנחנו כולנו בני אדם טל תתלונן ותאד עלינו לא מתוק
מזרחים בוכים שיורדים עליהם אבל חופשי יורדים על כולם(במיוחד המרוקאים)
אנונימית
נכון!
אין לי יותר מה להגיד , אני אשכנזי ואני לא סובל שיש גזענות , זה מפלג ולא יוצא מזה שום דבר טוב.