5 תשובות
גם לי יש משקפיים:) ואני מבינה אותך
אבל חשוב שתעברי את זה בשלום ואז תלבשי מה שבאלך
אבל חשוב שתעברי את זה בשלום ואז תלבשי מה שבאלך
אפשר עם עדשות
פשוט תגידי שאת עם עדשות
שואל השאלה:
חחח זה לא ההתלבטות
פשוט אני לא אוהבת להיות עם משקפיים
חחח זה לא ההתלבטות
פשוט אני לא אוהבת להיות עם משקפיים
אנונימית
תבואי עם שניהם ליתר ביטחון מה ההתלבטות חחח
העיקר שתצליחי
העיקר שתצליחי
באותו הנושא: