5 תשובות
גם לי יש משקפיים:) ואני מבינה אותך

אבל חשוב שתעברי את זה בשלום ואז תלבשי מה שבאלך
פשוט תגידי שאת עם עדשות
שואל השאלה:
חחח זה לא ההתלבטות
פשוט אני לא אוהבת להיות עם משקפיים
אנונימית
תבואי עם שניהם ליתר ביטחון מה ההתלבטות חחח

העיקר שתצליחי