8 תשובות
הכל יהיה טוב לא משמינים מקוביית שוקולד תאכלי בבקשה אל תעשי את זה לעצמך
אם לא תאכלי ישאר לך הרצון המוגזם לאכול
בתפריטי ירידה במשקל מותר לפעמים לאכול גם 2 או 3 או אפילו 4 קוביות
אס בוודאי שזה בסדר וזה אפילו ממש מעט
בתפריטי ירידה במשקל מותר לפעמים לאכול גם 2 או 3 או אפילו 4 קוביות
אס בוודאי שזה בסדר וזה אפילו ממש מעט
שואל השאלה:
לא אכלתי בסוף
לא אכלתי בסוף
אנונימית
תשמרי על עצמך 3>
תאכלי מה שאת רוצה אני בטוחה שהכל יהיה בסדר ואני פה כדי לדבר אם את רוצה שלחי לי פרטי
תאכלי . תעשי מה שטוב לך אל תרעיבי את זה עצמך
אנונימית
בטח, אני ככ גאה בך שאת לוקחת את זה בכלל בחשבון, תאכלי את השוקולד זה טעים :)
שואלת השאלה אפשר לשאול אותך משהו בפרטי?
באותו הנושא: