6 תשובות
כן אל תעשי את זה
יכול להיות, אם זה חשוב לך אבל תתייעצי עם תזונאית ותמצאו דרך
תלוי, יש כאלה שזה טוב כי זה מנקה רעלים אבל יש כאלה שזה מזיק להם.. ממליצה לל לבדוק עם דיאטנית.
פעם בשבוע אין בעיה. פעמיים זה לא בריא.
למרות שנראה אותך מצליחה לא לאכול יום שלם.
זה אפילו טוב זה מנקה רעלים אבל תיוועצי בגורם מתאים
בכללי זה לא יכול לפגוע
באותו הנושא: