6 תשובות
לא.
הכל היה בסדר עד האינסטגרם.
שואל השאלה:
חחח אבל אני רציני אנשים כאלה הם משעממים אתמול סיימתי קשר של שבועיים עם ילדה כזאת וכולם אומרים לי שאני שטוח על זה...
חחח אבל אני רציני אנשים כאלה הם משעממים אתמול סיימתי קשר של שבועיים עם ילדה כזאת וכולם אומרים לי שאני שטוח על זה...
אנונימי
דווקא זה הכי לא שטוח. כי אתה רוצה מישהי שיהיה לכם נושאי שיחה לדבר עליהם וזה לגיטימי לגמרי
אנונימי(שואל השאלה)- אני מעריצה אותך, מה הקשר שיטחיות? זה מפגר לדעתי, אתה צודק.
מבזבזת את הזמן שלה על לייקים וצפיות ומשיכת תשומת לב מיותרת.
מבזבזת את הזמן שלה על לייקים וצפיות ומשיכת תשומת לב מיותרת.
הגיוני
באותו הנושא: