2 תשובות
החלטה טובה מאוד , אני בכיתה י' ופשוט מזעזע הזום הזה החיי חברה החיים הנפש , טוב שמחזירים צריך שגרה ולא כל היום מחשב מול הפנים .
זוועה וטוב ביחד
זה טוב כי אני לא מצליחה ללמוד בזום ואני בקושי יודעת את החומר אז אם אני אחזור לבית ספר אני כנראה אשתפר
וזה זוועה כי בית ספר בכלליות זה זוועה ולא צריך לפרט למה