התחברות
הרשמה
זה לא נשמע לכם מגוחך שאנחנו מגדירים מילים בעזרת מילים?
שחושבים על זה זה די מבלבל. כי בסופו של דבר כל המילים הם הגדרות שאנחנו קבענו
26 בנובמבר 2020, 13:18
הגדרות
מילים
תשובה אחת
לא מפריע לי.
כי אין דרך אחרת להגדיר דברים.
א
אנוכי=אני
באותו הנושא:
הקול שלנו נשמע כמו שאנחנו נשמעים בהקלטה/טלפון?
רק לי נשמע מגוחך חבר לחורף?
מה לעשות?? זה נשמע קצת מגוחך אבל נו
גם לכם זה נראה מגוחך שאנחנו כבר ב2020 ועדיין צריך תעודת בגרות?
למה אומרים שגנץ זה שמאל? נגיד כחול לבן נבחרים עכשיו, מה הם יעשו שאנחנו מגדירים כשמאלני?
אני יודע שזה נשמע מגוחך אבל אני בן 27 ועדיין לא נגמלתי מחיתולים ,מה דעתכם על כך ?
תגידו זה נשמע מגוחך?
אני מנגנת ביוקלילי זה נשמע מגוחך?
איך יש אנשים שיכולים להאמין לזה? הוא נשמע פשוט מגוחך שהוא חושב ככה, מה אתם חושבים על זה?
מישהו יודע איך מבטלים מנוי/ דברים שקניתי במיקמק? בת 14 וחצי בבקשה זה חשוב עד כמה שזה נשמע מגוחך שחכתי הכל!!!
איך אתם מגדירים קראש ואיך אתם מגדירים התאהבות?