10 תשובות
אדישות ובאסה. סורי אמא
לא כי אני לא יהודי
אדישות ובאסה.
אדישות ובאסה
בזריזות ובהמון אהבה!!
זה רק אני או שהילד שם בן 8 ועדיין יש לו מוצץ?
תלוי מתי
^^בן דוד שני שלי ינק בגיל שמונה
אנונימי
לפעמים אדישות ולעמים באהבה
חחח הקטן הזה לא בן 8... הוא בן 4
באותו הנושא: