6 תשובות
צריך להיות במאזן קלורי שלילי.
שואל השאלה:
חוץ מזה..
שאלתי שאלה ספציפית
אנונימית
אני יודעת
אם את רוצה להרזות צריך להיות במאזן קלורי שלילי
בדיוק מה שענו לך,
תעקבי אחרי כמה את שורפת - ותצרכי קלוריות בכמות נמוכה מזו ששרפת.
ותשתי המון מים
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל לא שאלתי מה אני צריכה לעשות בשביל להרזות, שאלתי כמה קלוריות אני צריכה לשרוף ביום..
אנונימית
תבני לעצמך תפריט בהתאם למשקל, לגיל ולגובה שלך (עדיף עם תזונאי שיגיד לך בדיוק כמה את צריכה לצרוך בגילך).
אח"כ תבני תכנית אימונים בהתאמה לתפריט (תכנית האימונים חייבת להיות מותאמת לתפריט אחרת באמת לא תדעי כמה את צריכה לשרוף).
במידה והתפריט שלך לצורך העניין זה 1200 ליום, פשוט תשרפי יותר מזה בספורט, הירידה במשקל תתבצע בהתאם לפער השלילי.
אל תשכחי שהגוף שורף קלוריות גם בפעולות יום יומיות ופשוטות.
באותו הנושא: