6 תשובות
אין דרכים, זה רק או הגדלת חזה או גנים ואני מניחה שבגיל הזה זה מוקדם בשבילך ניתוח כזה
החזה גודל עד סיום גיל ההתבגרות בערך
וזה בסדר חחח אני בת 15 ואני עדיין עם גוזיות
החזה גודל עד סיום גיל ההתבגרות בערך
וזה בסדר חחח אני בת 15 ואני עדיין עם גוזיות
זה משתנה מאחת לאחת, זה תלוי בגנים שלך ובאחוזי שומן בגוף. תזכרי שגודל החזה גם מושפע מהריונות ולידות ומשקל הגוף בכללי. אם הנשים האחרות במשפחה שלך יותר מלאות ממך הגיוני שיהיה להן חזה גדול יותר.
בכל מקרה, כעיקרון לפי סטטיסטיקות הוא מסיים לגדול בערך שנתיים אחרי שאת מתחילה לקבל מחזור.
בכל מקרה, כעיקרון לפי סטטיסטיקות הוא מסיים לגדול בערך שנתיים אחרי שאת מתחילה לקבל מחזור.
היי יקירה!
החזה גדל עד גיל 20 בערך אבל ממש לא בהכרח כי זה תלוי אצל כל אחת זה שונה.
אין אפשרות לזרז את הגדילה שלו זה טבעי, זה יגדל לאט לאט ותחשבי שגם בהריון ובהנקה הוא גדל עוד.
תשמחי במידה שיש לך היא ממש יפה!!❤
החזה גדל עד גיל 20 בערך אבל ממש לא בהכרח כי זה תלוי אצל כל אחת זה שונה.
אין אפשרות לזרז את הגדילה שלו זה טבעי, זה יגדל לאט לאט ותחשבי שגם בהריון ובהנקה הוא גדל עוד.
תשמחי במידה שיש לך היא ממש יפה!!❤
תחיי עם מה שיש לך אי אפשר להכריח את זה לגדול, יש בנות עם בקושי a והכל טוב את רק צריכה לקבל את עצמך.
את יכולה כשתהיי גדולה לעשות ניתוח אבל זאת כבר החלטה של עוד כמה שנים
את יכולה כשתהיי גדולה לעשות ניתוח אבל זאת כבר החלטה של עוד כמה שנים
יש כדורים של הורמונים או משהו אבל קחי את הזמן יכול להיות שהוא עוד יגדל
אני בת 16 ושטחוה לגמרי לול
אנונימית
באותו הנושא: