9 תשובות
חחח. שאלה בלי תשובה. סתם צומי
שואל השאלה:
למה שתחשוב ככה? לא צומי ברצינות אבל יש מלא כאלה שמגעילים למזרחים וימנים.
אנונימית
אמ מה.... כי אולי זה ככה כאילו איך בכלל הסקת את זה? גם ימיניים יכולים להתנשא על מזרחים
נראה לי שאת טועה.
מה ממתי?
לא יודעת למה לא ידעתי שזה קורה בכלל (אני שמאלנית)
איך כולם פה משחקים אותה כאילו זה לא קורה
אנונימית
לול זה קורה עם קיצונים וגם עם ימנים קיצונים
כי הם מרגישים שהם הקימו את המדינה ואז המזרחים באו והרסו אותה, הם פשוט מנותקים...
אשכנזים (לרוב) שמאלנים.
עריכה: יותר נכון להגיד מזרחים לרוב ימנים, ברור שזה לא תמיד אני אשכנזי ימני.
אם השמאל מתנשא על מזרחים אז איך עמיר פרץ ואורלי לוי אבקסיס ראשי מפלגות?
שואל השאלה:
מלא כאלה בכל חור, אל תתחסדו.
רוב ה*אשכנזים* השמאלנים מתנשאים רצח מעל מזרחים ימניים. משווים אותנו לערבים ועוד מלא דברים. דיי להתחסד
אנונימית