4 תשובות
אהובה שליי הכל בסדר אני מבינה אותך מאוד , לכולם יש תקופות כאלה ומחשבות כאלה על : למה אני נראת ככה? או אין לי אף אחד
אבל שתדעי שהכל בסדר ואני בטוחה שאת ילדה מקסימה ואת לא צריכה להתייחס לתגובות של אנשים עלייך גם אם הכל נראה ממש קשה תזכרי שאתה ילדה מהממת והכי מושלמת רת חושבת למה לי לבכות מאנשים שעושים לי רע ??? למה??? כי אני שמה אלף זין על כולם בגלל שאני הכי מושלמת בעולם ושיצאו לכולם העיניים
אל תהיי עצובה אני מבטיחה לך שהכל ישתפר
את מהממת ואני כל כך מבינה אותך!!!
אם תרצי את הכי מוזמנת לדבר איתי אני כאן בשבילך תמיד!!!
תהיי חזקה!! את לוחמת וגיבורה
מאמינה בך
שלום אנונימית, אני קוראת את הפוסט שאת כותבת ואת התחושות שאת חווה. בת כמה את? את מספרת על אירועים שקרו לך, על התחושה שלך לבד, והביטחון העצמי הנמוך זה נשמע לא פשוט. כמה זמן את מרגישה ככה? חשוב שלא תישארי לבד בתחושות האלה, שיתפת מישהו בהרגשה שלך? אני מתנדבת בעמותת עלם, והייתי רוצה להזמין אותך לדבר איתי על הרגשות שאת חווה, כדי שביחד נוכל לחשוב למה את זקוקה. אפשר לדבר איתנו בהודעות בהודעות הפרטיות כאן, במייל שלנו [email protected] או
באינסטגרם/טיקטוק שלנו nayedet.digita. מחכה לך, תמר.
קודם כל אני רוצה לומר לך שאת מדהימה
את כל כך כנה ואמיתית
לגבי המראה שלך, אתה מושלם כמו שאת
אל תשתני בגלל אחרים שחושבים אחרת
רזה/מלאה זה לא משנה
את מהממת ויפה בדיוק כמו שאת, תחשבי שיש בנות שממש מקנאות בך ורק רוצות להראות כמוך
לגבי החברה אם היא מתנהגת ככה, שזה גרוע ממש
פשוט תתרחקי ממנה , פחות תדברי איתה ותיפגשי איתה
היא מתנהגת זוועה וזה בכלל לא בסדר
את צריכה להיות עם חברות שעושות לך טוב ומרימות לך ולא להיפך חלילה
ותדעי שכולנו עוברים תקופות בחיים
גם התקופה הזו, לכולנו קשה, האי וודאות וכל המצב, נורא קשוח
תדעי שהכל יעבור בסוף
את חזקה יותר ממה שאת חושבת
וכל דבר שאת צריכה את יותר מוזמנת לפרטי נסיכה(: