3 תשובות
משהו טוב- זה יכול להיות שתרמת למישהו
או שעזרת לאמא...
להתמיד זה להצליח בלימודים
כן, תמיד פה בשבילך:)
יאפ
עריכה: אם עזרה בלימודים אז אני גרועה אבל נעצתי