התחברות
הרשמה
אני קוראת לחברה טובה שלי מילקה איך נקרא לי?
11 בדצמבר 2020, 23:34
שוקולד
חברה הכי טובה
3 תשובות
אוראו
מ
מבשלת אורז
מילקי
L
Luckiest
פרה(יענו שוקולד פרה)
מ
מרק אובמה
באותו הנושא:
איך קוראים לילד עם הגשר בפרסומת של מילקי?
חברה שלי אמרה לי שעדיף שוקולד מריר במקום מילקה אוראו מה לעשות איתה
מה הייתם מעדיפים לאכול? מילקי מוס, מילקי קצפת קפוצינו, מילקי רגיל או מילקי עם תוספות?
חברה הכי טובה שלי קוראת לי בשם הפרטי בטלפון
מילקה של השוקולדים, זאת חברה ישראלית?
זה יפה מתנה לחברה הכי טובה מחו"ל שוקולד מילקה גדול ומארז קטן של קרם ידיים ומשייף?
יש לי חברה די טובה שאני מאוד אוהבת אותה (נקרא לה אביגייל) , אבל חברה הכי טובה שלה היא פשוט מכשפה רעה (נקרא לה קורל)
זה רק אני או שלכל החיות שלכם קוראים "מיצי, פוקי, קטני, מילקי, לאקי ולולי"?
לחברה הכי טובה שלי (נקראה לה נועה) יש יום הולדת ו...
טוב ארטיק אוריאו או ארטיק מילקה
מה זה אומר שחברה שלך קוראת לך את חברה הכי טובה שלי?