16 תשובות
זה לא אומר שאת טיפשה, את פשוט צריכה לעמוד יותר על שלך
הייתי ככה עד לא מזמן, את פשוט צריכה ללמוד לבסס את הדעות שלך לבד זה חלק מגיל ההתבגרות לדעתי :)
אנונימית
זה לא אומר שאת טיפשה את פשוט ניתנת להשפעה בקלות
שואל השאלה:
1. איך להיות יותר חכמה?
2. איך לעמוד על שלי?
1. איך להיות יותר חכמה?
2. איך לעמוד על שלי?
אנונימית
חח אחותי מה קשור היחידות מתמטיקה?
אנונימית
שואל השאלה:
יכול להיות יעני
אני לא זוכרת אם פעם הייתי ניתנת להשפעה בקלות אבל בעצם עכשיו כשאני חושבת על זה אולי כן הייתי ^^^
יכול להיות יעני
אני לא זוכרת אם פעם הייתי ניתנת להשפעה בקלות אבל בעצם עכשיו כשאני חושבת על זה אולי כן הייתי ^^^
אנונימית
שואל השאלה:
כי אמרתי שרק אנשים חכמים יכולים לענות ^^
כי אמרתי שרק אנשים חכמים יכולים לענות ^^
אנונימית
1. זה לא קשור לחוכמה.
2. פשוט תצמדי לדעות שלך, תזכרי מה את חושבת ותחזרי על זה לעצמך בראש
2. פשוט תצמדי לדעות שלך, תזכרי מה את חושבת ותחזרי על זה לעצמך בראש
שואל השאלה:
אגב חוסר החלטיות גם קשור לבעיה הזאת?
אגב חוסר החלטיות גם קשור לבעיה הזאת?
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת אבל בכל זאת זה לא עוזר ^^
אני יודעת אבל בכל זאת זה לא עוזר ^^
אנונימית
אבל זו לא חוכמה שקשורה במתמטיקה..
אני 3 יחל אז לא לענות?
אני 3 יחל אז לא לענות?
אנונימית
חוסר החלטיות יכול להיות קשור, וטיפשות ממש לא קשורה
תנסי לשאול את עצמך מה את חושבת על אותו נושא, אני די בטןחה שאם תחפשי סיהות למה אותו בחור לדוגמא חתיך ואת חושבת שהוא מכוער את לא ממש תצליחי, אז פשוט "תקבלי" את זה שהוא לא חתיך בעינייך
תנסי לשאול את עצמך מה את חושבת על אותו נושא, אני די בטןחה שאם תחפשי סיהות למה אותו בחור לדוגמא חתיך ואת חושבת שהוא מכוער את לא ממש תצליחי, אז פשוט "תקבלי" את זה שהוא לא חתיך בעינייך
אנונימית
יכולתי לעזור אבל אני בחטיבה ועוד לא עושה יחידות אז כנראה שזה לא מספיק טוב לך ...
מה הקשר טיפשה לקלה לשכנוע? נשבעת לא הבנתי.....אין קשר בין השניים.....
טיפש זה אחד שלא מבין בדברים וכזה....
וקל לשכנוע זה אחד שאיכפת לו מהודעות של אחרים או שממש קל לשכנע אותו....
את לא טיפשה....
ומה הקשר ליחידות במטמטיקה?
טיפש זה אחד שלא מבין בדברים וכזה....
וקל לשכנוע זה אחד שאיכפת לו מהודעות של אחרים או שממש קל לשכנע אותו....
את לא טיפשה....
ומה הקשר ליחידות במטמטיקה?
א' מה הקשר ליחידות מתמטיקה
ב' את לא טיפשה את פשוט צריכה לדעתי יותר להבין עם עצמך מה את חושבת בלי קשר למה שחברות שלך חושבות, וזה קורה לפעמים קוראים לזה לחץ חברתי או הסחפות
ב' את לא טיפשה את פשוט צריכה לדעתי יותר להבין עם עצמך מה את חושבת בלי קשר למה שחברות שלך חושבות, וזה קורה לפעמים קוראים לזה לחץ חברתי או הסחפות
פשוט לעמוד על שלך למה שתחשבי מישה ושחתיך אם זה לא באמת
באותו הנושא: