5 תשובות
חחח מה שנוח לכם אין בעיה עם זה
אנונימית
זה סבבה לגמרי
אני והאקס שלי דיברנו רק בהודעות או שפשוט נפגשנו והכל היה בסדר וזה לא מראה על כלום זה פשוט היה יותר נוח
אני והאקס שלי דיברנו רק בהודעות או שפשוט נפגשנו והכל היה בסדר וזה לא מראה על כלום זה פשוט היה יותר נוח
אנונימית
איך שנוח לך אבל הרבה יותר נחמד וזורם שיחת פלאפון...
כן למה לא
שואל השאלה:
הרבה יותר נח ככה רק תגידו לי אם זה סבבה או שזה מראה על משו
הרבה יותר נח ככה רק תגידו לי אם זה סבבה או שזה מראה על משו
באותו הנושא: