10 תשובות
להיפרד ממנה ולזכור שהיא לא תסבול יותר, משתתפת בצערך ואני תמיד לצידך :)
אולי תאמץ עוד כלב/ה ותמשיך לאהוב אותו/ה
וממשתף בצערך וכן זה בידיעה שהיא לא תסבול יותר..
שואל השאלה:
אבל אני לא יכול היא תמיד הייתה שמה בשבילי ועכשיו היא איננה, הבן אדם היחיד שחלקתי איתו זיכרונות עכשיו הפך לזיכרון...
כשנאלצנו להרדים את החתולה שלי, היא הייתה פסיכוטית על כדורים במשך שנה וחצי.עלתה המון במשקל מאוד סובלת ועדיין היו לה התקפים..היה לנו מאוד קשה,אז החלטנו לעשות מצווה, לקחת את הילד (חתול) הכי מסכן שמצאנו ברחוב ובמקרה אני הכרתי אחד נכה פצפון אותו לקחנו

הצלנו לו את החיים וזה הדבר הכי מספק שיש.במקום לשקוע בעצב נתנו 200 אחוז להציל אותו
תיפרד ממנה, ותגיד לעצמך שהיה לה חיים טובים וארוכים, ושהיא לא תסבול יותר
משתתפת בצערך
היי, אני מצטערת לשמוע.
גם לי יש כלבה שאיתי מאז שאני זוכרת את עצמי ואני לא יכולה לדמיין איך אני ארגיש אם משהו יקרה לה.
תזכור שזה החיים, וזה בסדר. היא תמיד תישאר איתך ואתה לא תשכח אותה ואת הזכרונות שלכם.
היא תלווה אותך כל החיים שלך ואתה תצליח לעבור את התקופה הזאת.
תיפרד ממנה ותנצל כל רגע איתה עכשיו, פשוט תשב ותחבק אותה. אם אתה רוצה אני פה בשבילך
וואו זה קשה! צריך להבין שבסופו של דבר זה היה קורה.. זה קשה וכואב ועצוב להפרד. במיוחד ממשהו שאתה לא מכיר חיים בלעדיו
אולי תאמצו כלב זה ממש יכול לעזור להכניס עוד חיים הביתה❤
באלי לבכות רק מהתגובה הזאת... אני כל כך מבינה אותך! זה קשה, אני יודעת. הכלבה שלי נדרסה ביום שעברתי דירה לפני כמה שנים, הכי חשוב להיות איתה כמה שיותר ולעשות דברים שלא עשיתם ביחד.
איך אתה?
כבר..