45 תשובות
איכס, היא מגעילה.
לא צודקת בכלל.
לא צודקת בכלל.
סתם עלובה אם היא פוסלת אותך בכלל בגלל זה אגב זה גם ממש תינוקי כי מי שיודע את העבודה גודל זה לא הבעיה
אישית לחבר שלי יש גם קטן והוא חד משמעי הכי טוב שהיה לי.
אישית לחבר שלי יש גם קטן והוא חד משמעי הכי טוב שהיה לי.
אנונימית
הכי לא מוצדק כנראה לא אהבה אותך באמת...
תגיד תודה ותמשיך למישהי אמיתית. היא הרבה יותר קטנה ממנו
לדעתי זה לא מוצדק כי לפסול מישהו בגלל הגודל שלו זה פשוט מגעיל ומשהו שאני בחיים לא יעשה. זה כמו לשפוט אישה על גודל 3י3י או תחת
איכ היא בנאדם דוחה
סורי אבל אפשר להבין אותה
שהס** גרוע זה לא יכול להחזיק מעמד
שהס** גרוע זה לא יכול להחזיק מעמד
כפרה, אז שתלך ליקנות בובת מין, אחי, אתה צריך לימצוא מישהי עם נשמה, ילדה טובה, לא שרמו*ה.. אם מישהי עוזבת אותה ביגלל ס*ס לא משהו, היא שרמו*ה ושתלך לעשות אורגיות באמריקה עם סודנים
שמע, חשוב שהס*ס יהיה טוב.. אבל אפשר לעשות את זה טוב בלי גדול נראה לי. גרמתי לבנות לגמור עם האצבעות ויש מלא צעצועים ושיט שיש שאוהבות... אם זה לא מתאים לה זה לא מתאים לה. תחפש מישהי שתהיה סבלנית יותר. או מישהי שמסתפקת בפחות.. עם כ*ס יותר צר.. אגב איזו** (תיקון בעריכה) משתמשת סטיפס אז היא כתבה פוסט על זה כאן ושאלה אם זה לגיטימי להיפרד על זה.. יכול להיות שזו היא?..
שוב.. שתלך לעשות ס*ס עם סוסים, לא מגיע לה נשמה של אדם, היא בעצמה בהמה.. ואני שמח שגברים מנצלים נשים שיבכו עד מחרתיים.. (לא כולן) קשר ארוך מתנתק ביגלל דבר כזה, (אנשים כאלה בדרך כלל מקבלים מחלות מין ביגלל השטניות והחומרניות שלהם).. אני אישית מעדיף אישה, ולא בהמה.
אתה מגזים.. ס*ס טוב זה חשוב למערכת יחסים תקינה... זה פשוט דפוק שהיא חיכתה כל כך הרבה זמן כדי להיפרד ממנו על דבר כזה.
אז אתה אומר שס*ס בדייט ראשון זה מה שצריך ואם לא טוב לא ממשיכים? או לחכות לפתח רגש ואז להיפרד ביגלל זה חחח
בקיצור אתם בעד לעשות מבנות זונות כדיי להתאמן על ס*ס קטלני חחח, ואז מי שתבוא תהנה בצורה מקסימלית.. זה מה שאתה חושב?
אתה בטוח שאתה בן 20? כי אתה נותן תשובות של ילד
אני בחורה ואומרת שסקס טוב זה חשוב מ2 הצדדים כמובן
אז לדעתך זה מוצדק ליזרוק את הבן זוג שלך אחרי קשר ארוך כי הס*ס כבר לא משהו?
איפה הוא רשם שזה היה קשר ארוך? אולי זה היה חצי שנה? מבחינתו זה ארוך כי זאת מערכת יחסים ראשונה שלו
חחח תשובות של ילד, אני מבטיח לך שהיית רוצה שמינית מימה שאני מורכב מימנו..
"קשר ארוך טווח"
אתה יודע מה אומרים על רברבן ? רברבן רברבן במיטה קטן
וחוץ מיזה את אומרת שאסור לפתח רגש עד שעושים את זה כדיי ליראות.. אסור לחכות כדיי ליראות אם אוהבים אחד את השני בנפש, אחרי זה אם לא תוהבי את הס*ס תיפרדי מימני עם כל הרגשות שצברנו
קיצר אח שלי לשאלתך, לא מוצדק, היא לא באמת הייתה חברה שלך היא רצתה רק ס*ס.. ברגע שנהיה פחות טוב.. זרקה אותך.. תלך לזיין זונה היא והחברה הזאת אותו הדבר בדיוק! רק שזונה לוקחת כסף.. ההבדל היחיד.
היא ממש מגעילה ושיטחית, לא מוצדק בכלל וזה בכלל לא בסדר
אם מישהו היה עושה את זה כי הציצים שלה קטנים מידי זה כבר היה הופך להחפצה ואומר שהוא רצה רק בשביל הגוף שלה. אתה לא צריך להתייחס אליה לא רוצה אשמתה אם היא מוותרת בכזאת קלות על אהבה כנראה היא לא שווה את זה
תעשה על הזין שלך גרעפסים.זה יגדיל
נכון, אבל אם למישהו זה חשוב שיהיו לה גדולים וזה גורם לו להסתכל על בנות אחרות... זה לא טוב. בן אדם צריך להימשך לבת הזוג שלו במאה אחוז וזה הדדי. אם היא או לא לא שלמים עם בן הזוג שלהם.. זה לא בשבילם. והדר, אתה מדבר באופן ממש תוקפני וילדותי. תירגע.
אתה מדבר אלי? שנכון שהוא צריך לתקוע גרעפסים?
יחסי מין זה לא חשוב במערכת יחסים מה שחשוב זאת אהבה, כנות ושאפשר לסמוך על הצד השני. כשמזדקנים אי אפשר יותר לעשות את זה, אבל אתה נשאר עם הבן אדם. ובגלל שרוב האנשים חושבים ככה יש פרידות. עובדה שיש זוגות אפלטונים (אני רוצה זוגיות כזאת כי אני א-מינית) וזה פשוט מרגיז לחשוב שאנשים לא מבינים שאהבה ויחסי מין זה לא אותו דבר וזה לא בא ביחד!
ובנוגע לשאלה זה רק מעיד עד כמה היא מושפעת וחיה בסרט שבזוגיות יש רק דבר אחד חשוב ושהיא לא מבינה, ואני מאמינה שברגע שיימאס לה מהחבר האמיתי שלה היא תמשיך להחליף גברים כמו גרביים רק כי "נמאס לה מאיך שהם במיטה" או שהיא "מחפשת ריגושים" זה אופי כזה של בן אדם וזה מעיד שהיא לא רצינית ושהיא רדודה, שאין לה שום הערכה לבני אדם סביבה ושהיא לא מכירה את המושג האמיתי של אהבה
ובנוגע לשאלה זה רק מעיד עד כמה היא מושפעת וחיה בסרט שבזוגיות יש רק דבר אחד חשוב ושהיא לא מבינה, ואני מאמינה שברגע שיימאס לה מהחבר האמיתי שלה היא תמשיך להחליף גברים כמו גרביים רק כי "נמאס לה מאיך שהם במיטה" או שהיא "מחפשת ריגושים" זה אופי כזה של בן אדם וזה מעיד שהיא לא רצינית ושהיא רדודה, שאין לה שום הערכה לבני אדם סביבה ושהיא לא מכירה את המושג האמיתי של אהבה
אנונימית
יחסי מין זה לא הדבר הכי חשוב במערכת יחסים אל זה מאוד חשוב
כל עוד אין משיכה והסקס לא טוב מערכות יחסים יכולות להכישל
למה יש בגידות ? בגלל דברים כאלה
שיהיה יום טוב
ותעשה מה שבא לך
כולם פה מתווכחים עם כולם ואתה אפילו לא מגיב זה מראה מעיד על הטרלה משובחת
כל עוד אין משיכה והסקס לא טוב מערכות יחסים יכולות להכישל
למה יש בגידות ? בגלל דברים כאלה
שיהיה יום טוב
ותעשה מה שבא לך
כולם פה מתווכחים עם כולם ואתה אפילו לא מגיב זה מראה מעיד על הטרלה משובחת
אנונימית
לי היו כמה מערכות יחסים ואני עדיין בתולה והן נכשלו בגלל דברים אחרים! למשל שהבן אדם התברר כילדותי, או שלא באמת היה אכפת לו ממני, לא היה רציני, או שראיתי שאנחנו לא מתאימים ... כך שזה לא חשוב ובן אדם שיאהב אותך באמת יאהב אותך בגלל מי שאת ולא איך שאת במיטה פחח
וזאת תמיד אני ש"זרקתי" אותו
וזאת תמיד אני ש"זרקתי" אותו
אנונימית
בת כמה את אם אפשר לשאול?
אנונימית
אני אחרי צבא ולא ילדה בת 12 אם רצית לדעת.
אנונימית
רציתי לדעת בת כמה את לא אם את אחרי צבא
אבל לפי התשובה את גם לא אחרי צבא
בכל מקרה דעתך היא דעתך דעתי היא דעתי
אבל לפי התשובה את גם לא אחרי צבא
בכל מקרה דעתך היא דעתך דעתי היא דעתי
אנונימית
זה רק מוכיח כמה הראש שלך קטן ושאת מסרבת להאמין לזה שיש בחורות אחרי צבא שמכבדות את עצמן. אני לא מוכנה לצאת עם מישהו שרוצה לעשות את זה לפני החתונה. זה שאני בתולה זה לא אומר שאני קטינה או שאני לא מבינה כלום מהחיים שלי. ומצידי להישאר בתולה לנצח, זה לא דבר רע.
אנונימית
חחח נו באמת מה הקשר לכבוד ומה שרשמת
זה שעושים סקס לא מוריד מהכבוד שלך
את לא מדברת כמו מישהי בוגרת
יום טוב לך
זה שעושים סקס לא מוריד מהכבוד שלך
את לא מדברת כמו מישהי בוגרת
יום טוב לך
אנונימית
אני דווקא מאוד בוגרת. זה רוב האנשים שמסרבים לחשוב מהמוח וחושבים מה***. זה מה שמבדיל בין בן אדם לבן חיה.
על ערכים שמעת ? לשמור על הגוף שלך ? לא לשכב בדייט ראשון עם מישהו שאת בקושי לא מכירה? כי נדמה שבמאה ה-21 מרוב הליברלציה אנשים כבר שכחו מה זה ערכים בשם החירות. אבל יש הבדל בין חירות ולבין להישאר בן אדם שמכבד את עצמו ולא מחליף גברים או נשים כמו גרביים בגלל שטויות דביליות כמו גודל איבר או לא יודעת מה. תודה לאל אין לי את הבעיות האלו, אבל זה לא אומר שאין לי בעיות אחרות ...
על ערכים שמעת ? לשמור על הגוף שלך ? לא לשכב בדייט ראשון עם מישהו שאת בקושי לא מכירה? כי נדמה שבמאה ה-21 מרוב הליברלציה אנשים כבר שכחו מה זה ערכים בשם החירות. אבל יש הבדל בין חירות ולבין להישאר בן אדם שמכבד את עצמו ולא מחליף גברים או נשים כמו גרביים בגלל שטויות דביליות כמו גודל איבר או לא יודעת מה. תודה לאל אין לי את הבעיות האלו, אבל זה לא אומר שאין לי בעיות אחרות ...
אנונימית
אם אין משיכה אין מה לדבר, אם לקח לה שנה וחצי להבין שהיא לא נמשכת זה די דפוק, נכון. אבל משיכה זה חשוב. מסכימות על זה? נסיים את זה בטוב? :)
אחותי את בדוק לא אחרי צבא
את מדקלמת למי משפטים מצוצים מהאצבע
שיהיה לך יום טוב
את מדקלמת למי משפטים מצוצים מהאצבע
שיהיה לך יום טוב
אנונימית
שמעי יש לה נקודות, וחינכו אותה לערכים שהם מעבר למיניות וזה סבבה, זה מצויין. אבל כשהיא תהיה שם היא תבין.. ושוב, סקס יכול להיות טוב גם אם יש לו קטן אין לי ספק בזה. הוא פשוט צריך להשקיע יותר, להיות יצירתי והיא צריכה לרצות אותו מספיק. מיניות זה חשוב בטירוף, אחד מעמודי התווך של זוגיות. חברות, תשוקה (רומנטיקה, מיניות), ואינטימיות (פתיחות רגשית ונפשית, הכלה).
ואגב אני אומר את זה רק בגלל שהיו פעמים שגרמתי לבנות לגמור עם האצבעות. ברור שזה הכי כיף שיש לך חבילה טובה אבל זה לא נראה לי סוף העולם.. אולי יש אביזרים גם בשביל כאלה עם קטן? חחח בזה אני כבר לא מבין אבל יש דרכים שזה יהיה טוב.. במיוחד אם הרגש שם. בטוח..
אח שלי, בגידות ניגרמות ביגלל בהמות כמוכם ששמים את המיטה במקום הראשון, ולגביי הגברת, אז כשהוא מתחיל איתך תישאלי אותו מה גודל הז*ן שלו דבר ראשון, והדייט ראשון יהיה במיטה כדיי ליראות מה מו מי, מה המשיכה..
ברור שזה חשוב.. אבל את בוחרת את הבן זוג שלך גם לפי מראה שמתאים לך והכל,.. את יודעת למה את ניכנסת, אבל אם את בחשיבה כזאת את יכולה ליבגוד רק כי לא הסתפקת.. אתם לא בני אדם.. אתם חיות! אי אפשר ליסמוך על החתול שישמור על הגבינה כמו שאי אפשר ליסמוך עליכם שתישמרו על האמון,
סוף העולם כבר תכף כאן. והוא התרופה.
ברור שזה חשוב.. אבל את בוחרת את הבן זוג שלך גם לפי מראה שמתאים לך והכל,.. את יודעת למה את ניכנסת, אבל אם את בחשיבה כזאת את יכולה ליבגוד רק כי לא הסתפקת.. אתם לא בני אדם.. אתם חיות! אי אפשר ליסמוך על החתול שישמור על הגבינה כמו שאי אפשר ליסמוך עליכם שתישמרו על האמון,
סוף העולם כבר תכף כאן. והוא התרופה.
מי שם את המיטה במקום הראשון חחח אתה סתם מגזים..
הגוף והנפש צריכים לחיות באיזון מושלם, וברגע שאתם מקצינים צד מסויים, אתם דוחים את הצד השני, הנפש.. אולי לא לגמריי דוחים, יש עוד מקום לנפש, אבל הרבה הרבה פחות מלאדם שהוא מאוזן.. רוצה דוגמא?
יש אחת שהיא לא אוהבת מראה מסויים של גבר, אבל את האופי שלו היא ממש אוהבת, היא הולכת נגד הטעם הגופני שלה אבל עם הטעם הרוחני שלה. כניראה שמהגוף היא לא תהנה כי הוא לא הטעם שלה..
ויש אחת שהיא תצא עם מישהו עם אופי ממש חרא בשבילה, אבל תצא איתו כי יש לו גוף פצצה וחבילה שהיא אוהבת..
יש אחת שתשים את צומת ליבה לאופי, ואחת שתשים את צומת ליבה ליופי.. שניי הפכים.
אם הם יחיו באיזון עם שני הצדדים הנגדיים האלה, כמו לימצוא מישהו בטעם שלך מבחינת מראה, וגם עם אופי טוב.. הם יחיו טוב יותר ולא יזיקו לאחרים.
הקיצוניות מתחילה כשמתחילים לקחת את הפרטים הקטנים ברצינות ויורדים לעומק לעומק! (כמו הדת)..
שמה את האיבר שלו כמשהו שמחזיק את הזוגיות, קוביות בבטן, ואיך הוא במיטה.. אלה קיצוניות!!
האיזון הוא המראה החיצוני שלו הטעם..
יש אחת שמה את האופי שלו בדייקנות יתר וזה גם קיצוני..
יופי ואופי.. זה הכל.. אם תרדו לעומק הגופניות כמו איך במיטה ומה הגודל ועוד ועוד דברים גופניים עמוקים כאלה.. תהיו קיצוניים כלפיי הגוף, וקיצוניות היא לא תיקנית, וגורמת לצער, וזה גורם לעוול, בגידות, והתרחקות מהנפש.. אבל יום יבוא ותדעו שהגוף שלכם הוא לא יותר מחתיכת בשר מסריחה שנירקבת ולבסוף נאכלת על ידי תולעים.. אני לא אומר לא להתחשב בגוף ביכלל, הוא חשוב בדיוק כמו הנפש..
אבל כשמקצינים עם הגוף, מאבדים את הנשמה.
יש אחת שהיא לא אוהבת מראה מסויים של גבר, אבל את האופי שלו היא ממש אוהבת, היא הולכת נגד הטעם הגופני שלה אבל עם הטעם הרוחני שלה. כניראה שמהגוף היא לא תהנה כי הוא לא הטעם שלה..
ויש אחת שהיא תצא עם מישהו עם אופי ממש חרא בשבילה, אבל תצא איתו כי יש לו גוף פצצה וחבילה שהיא אוהבת..
יש אחת שתשים את צומת ליבה לאופי, ואחת שתשים את צומת ליבה ליופי.. שניי הפכים.
אם הם יחיו באיזון עם שני הצדדים הנגדיים האלה, כמו לימצוא מישהו בטעם שלך מבחינת מראה, וגם עם אופי טוב.. הם יחיו טוב יותר ולא יזיקו לאחרים.
הקיצוניות מתחילה כשמתחילים לקחת את הפרטים הקטנים ברצינות ויורדים לעומק לעומק! (כמו הדת)..
שמה את האיבר שלו כמשהו שמחזיק את הזוגיות, קוביות בבטן, ואיך הוא במיטה.. אלה קיצוניות!!
האיזון הוא המראה החיצוני שלו הטעם..
יש אחת שמה את האופי שלו בדייקנות יתר וזה גם קיצוני..
יופי ואופי.. זה הכל.. אם תרדו לעומק הגופניות כמו איך במיטה ומה הגודל ועוד ועוד דברים גופניים עמוקים כאלה.. תהיו קיצוניים כלפיי הגוף, וקיצוניות היא לא תיקנית, וגורמת לצער, וזה גורם לעוול, בגידות, והתרחקות מהנפש.. אבל יום יבוא ותדעו שהגוף שלכם הוא לא יותר מחתיכת בשר מסריחה שנירקבת ולבסוף נאכלת על ידי תולעים.. אני לא אומר לא להתחשב בגוף ביכלל, הוא חשוב בדיוק כמו הנפש..
אבל כשמקצינים עם הגוף, מאבדים את הנשמה.
באותו הנושא: