8 תשובות
אני נגיד בפאירפוקס וואלה זה אחלה יש שם גם את המנוע חיפוש של גוגל ושל פאירפוקס עצמו שווה
שואל השאלה:
יש פחות בעיות עם פיירפוקס? כאילו לפעמים פשוט קורס לי הכרום ואני צריכה להכנס לפיירפוקס..
יש פחות בעיות עם פיירפוקס? כאילו לפעמים פשוט קורס לי הכרום ואני צריכה להכנס לפיירפוקס..
אנונימית
שואל השאלה:
אבל תחשבו שכל הסיסמאות והמשתמשים שמורים בכרום וגם אני משתמשת בדברים של גוגל כל יום ויותר נוח להשתמש בהם בדפדפן של גוגל...
אבל יש מלא קריסות בכרום.
אבל תחשבו שכל הסיסמאות והמשתמשים שמורים בכרום וגם אני משתמשת בדברים של גוגל כל יום ויותר נוח להשתמש בהם בדפדפן של גוגל...
אבל יש מלא קריסות בכרום.
אנונימית
שואל השאלה:
כן מן הסתם
אם היה לי מחשב של אפל לא היו לי בעיות בכלל
כן מן הסתם
אם היה לי מחשב של אפל לא היו לי בעיות בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אנונימית
יש לך ווינדוס?
תלוי במערכת הפעלה שלך
לווינדווס יותר נוח כרום בעיקרון אבל ללינוקס נגיד עדיף פיירפוקס בגלל זה שאלתי אבל אם הוא קורס לך כל הזמן אז כן כדאי לעבור
באותו הנושא: