8 תשובות
תתעסקי בשלך
אם נפרדתם יש סיבה פשוט תשכחי ממנו וזה יעבור
אנונימית
אל תשלחי הודעות, תתעלמי לגמרי אל תדברי לא איתו ולא עליו תאמיני לי שיהיה טוב!
את רוצה לחזור? או סתם לשחק לו ברגשות?
שואל השאלה:
הוא שיחק לע גם ככה^
הוא שיחק לע גם ככה^
אנונימית
הבנתי, הכי טוב אם תתעסקי בשלך ירגישו את זה וגם לך זה ירגיש טוב
אם הוא יראה שיש לך מערכת יחסים שעובדת עם מישהו אחר שנראה טוב כמוהו ככה ומעלה, יש מצב שהוא יקנא. לשכוח ממנו ולהמשיך הלאה זה מה שיגרום לו לזה אולי, אבל.. אם תגיעי לשלב הזה, לך לא יהיה אכפת מה הוא חושב. זה כל הקטע
שחקי אותה קשה להשגה ;)
באותו הנושא: