12 תשובות
למה לא כפרה עליהם איזה חתיכים
שאלה טובה
טעויות קורות גם בטבע...
מאותה סיבה שאתה קיים
שאלה טובה שאין עליה מענה
כי דודו אמר להם
בשביל שיהיה לך על מה לדבר
כדי שלילדים כושלים עם 0 טסטוסטרון יהיה על מי להתבכיין.
מאותה הסיבה שפרחות קיימות
מישהו צריך לשמוע מזרחית...
לאלה שבאים לתת דיסלייקים - זאת בדיחה!!!
לאלה שבאים לתת דיסלייקים - זאת בדיחה!!!
אהבתי את החתול שדפקת ברקע הערסים קיימים כדי שנלמד לא להתנהג בצורה כזאת מהבולה
כי העולם לא נקבע על פי השקפת עולמך
באותו הנושא: