5 תשובות
נשאר אותו הדבר
שואל השאלה:
עם המינוס בe נכון?
אנונימי
זה נגזרת של הרכבה. הפונקציה החיצונית זה e^x והפנימית x. אז הנגזרת זה (e בחזקת x).

לא בטוחה....אני עדיין לא למדתי את החומר הזה חח
כן אם המקדם של האיקס היה מינוס אז זה היה e בחזקת איקס חיובי
אלינור אם לא למדת אז לא לקפוץ למסקנות
נשאר אותו דבר