5 תשובות
נשאר אותו הדבר
שואל השאלה:
עם המינוס בe נכון?
עם המינוס בe נכון?
אנונימי
זה נגזרת של הרכבה. הפונקציה החיצונית זה e^x והפנימית x. אז הנגזרת זה (e בחזקת x).
לא בטוחה....אני עדיין לא למדתי את החומר הזה חח
לא בטוחה....אני עדיין לא למדתי את החומר הזה חח
כן אם המקדם של האיקס היה מינוס אז זה היה e בחזקת איקס חיובי
אלינור אם לא למדת אז לא לקפוץ למסקנות
נשאר אותו דבר
נשאר אותו דבר
באותו הנושא: