11 תשובות
תשתי מים ותלכי לרופא אולי זה אנמיה
תשתי מלא מים ותלכי לרופא ^
שואל השאלה:
אנמיה זה מסוכן?
אנמיה זה מסוכן?
אנונימית
תשתי מים ותנוחי ורופא יעזור
תשתי מים
זו היא מגפה.
שואל השאלה:
קלקסה
בבוקר שקמתי באיזה 11 אכלתי כמה עוגיות ושתיתי פטל
קלקסה
בבוקר שקמתי באיזה 11 אכלתי כמה עוגיות ושתיתי פטל
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
מים מהר ותשכבי עם הרגליים כלפי מעלה להזרים דם לראש
זה היה קורה לי הרבה עד שהתחלתי לשתות טוב לפני שהלכתי לישון
זה היה קורה לי הרבה עד שהתחלתי לשתות טוב לפני שהלכתי לישון
שואל השאלה:
פטל גם טוב?
פטל גם טוב?
אנונימית
הרבה מים זה מה שחשוב אז כן
באותו הנושא: