8 תשובות
מה הבעיה ב1.70
אנונימית
1.70 זה יפה
הלוואי עלי 1.70
שואל השאלה:
אוקיי אני מבינה שאין לכם איך לעזור לי תןדה בכל זאת
אוקיי אני מבינה שאין לכם איך לעזור לי תןדה בכל זאת
אנונימית
תקשיבי אני לא אהיה צבועה כמו כולם פה ואגיד לך שאת מהממת ושזה מושלם
קודם כל לצורך ההבהרה לדעתי זה ממש יפה אבל עזבי את זה
את רוצה להרזות? תרזי זה קשה נכון אבל מישהו אמר שזה לא אפשרי?
אם את באמת רוצה את זה קחי את עצמך בידיים ותתחילי בתהליך זה לא בלתי אפשרי ואת יכולה גם להנות בדרך
בנוגע לאף שלך אני בטוחה שלא באמת שמים לב שהוא ככ עקום וזו רק פרשנות שלך כן הייתי במצב שלך
בנוגע לגובה שלך, מטר 70 זה גובה ממש בסדר נכון הוא קצת גבוה אבל אז מה? זה לא ברמות קיצוניות וזה גובה יפה אז תתחילי לאהוב אותו כי את לא יכולה לשנות אותו
רק ממליצה לך מה שאני חושבת כמובן שאת לא צריכה לקחת שום המלצה
בהצלחה❤
קודם כל לצורך ההבהרה לדעתי זה ממש יפה אבל עזבי את זה
את רוצה להרזות? תרזי זה קשה נכון אבל מישהו אמר שזה לא אפשרי?
אם את באמת רוצה את זה קחי את עצמך בידיים ותתחילי בתהליך זה לא בלתי אפשרי ואת יכולה גם להנות בדרך
בנוגע לאף שלך אני בטוחה שלא באמת שמים לב שהוא ככ עקום וזו רק פרשנות שלך כן הייתי במצב שלך
בנוגע לגובה שלך, מטר 70 זה גובה ממש בסדר נכון הוא קצת גבוה אבל אז מה? זה לא ברמות קיצוניות וזה גובה יפה אז תתחילי לאהוב אותו כי את לא יכולה לשנות אותו
רק ממליצה לך מה שאני חושבת כמובן שאת לא צריכה לקחת שום המלצה
בהצלחה❤
אין בעיה במטר שבעים, את כנראה יודעת מה את צריכה לעשות.
אם בא לך תרדי במשקל, לגבי אף אין כל כך מה לעשות
אם בא לך תרדי במשקל, לגבי אף אין כל כך מה לעשות
קודם כל,
אני מבינה למה זה מציק לך אבל אם את רוצה לאהוב את עצמך תתחילי להפסיק לרדת על עצמך.
כלומר לקרוא לעצמך מכוערת וכל מיני דברים בסגנון הזה.
ברגע שתעשי את זה את תרגישי יותר טוב עם עצמך, כלומר לא תאהבי את עצמך ישר אבל כן תתקדמי צעד אחד בתהליך הכל כך ארוך הזה.
אני לא יודעת איך את נראת אבל אני בטוחה שאת יפה וזה שיש לך אף גדול לפי מה שאמרת לא אומר שאת לא יפה, פשוט יש לך אף גדול.
אני מקווה שאת יודעת שאת יפה בדרך שלך, איך שאת נראת.
עם האף הגדול, עם הגובה 1.70 ( לדעתי זה גובה נורא יפה הלוואי עלי, רציני )
וגם אם יש לך סנטר כפול זה לא אומר שאת לא יפה, זה דווקא יכול להתאים נקרא לזה ככה לפנים שלך.
אני פשוט מציעה לך פחות להתרכז בדברים שאת פחות אוהבת בעצמך.
יש לאנשים נטייה כשהם לא אוהבים את עצמם כל הזמן להסתכל על מה שהם לא אוהבים את עצמם.
אם אני לא אוהבת את האף שלי אני תמיד אגיד שהוא מכוער, אבל מה אם הדברים שיש בי שכן נראים יפים בעיניי?
תתמקדי בטוב, פחות ברע.
תנסי להזכר לעצמך מה את אוהבת בעצמך במקרה ששכחת, תכתבי בדף או לא יודעת איפה מה את אוהבת בעצמך, תקראי את זה ותזכרי שכן, יש דברים שאת אוהבת בעצמך.
אם לפעמים יש לך את הרגעים האלה שאת לא אוהבת את עצמך נורא נורא, פשוט תקחי את הדף שכתבת את הדברים היפים לדעתך שנמצאים בך ותקראי.
תרימי לעצמך במקום לרדת על עצמך ולקרוא לעצמך מכוערת.
זה כל מה שאני יכולה להציע לך ולי אישית זה עזר (:
אני מקווה שתאהבי את עצמך גם אם לא ב100% ( לדעתי אי אפשר ב100% ) עדיין תפסיקי לרדת על עצמך וזה כבר יהיה מין הישג.
המון בהצלחה 3>
אני מבינה למה זה מציק לך אבל אם את רוצה לאהוב את עצמך תתחילי להפסיק לרדת על עצמך.
כלומר לקרוא לעצמך מכוערת וכל מיני דברים בסגנון הזה.
ברגע שתעשי את זה את תרגישי יותר טוב עם עצמך, כלומר לא תאהבי את עצמך ישר אבל כן תתקדמי צעד אחד בתהליך הכל כך ארוך הזה.
אני לא יודעת איך את נראת אבל אני בטוחה שאת יפה וזה שיש לך אף גדול לפי מה שאמרת לא אומר שאת לא יפה, פשוט יש לך אף גדול.
אני מקווה שאת יודעת שאת יפה בדרך שלך, איך שאת נראת.
עם האף הגדול, עם הגובה 1.70 ( לדעתי זה גובה נורא יפה הלוואי עלי, רציני )
וגם אם יש לך סנטר כפול זה לא אומר שאת לא יפה, זה דווקא יכול להתאים נקרא לזה ככה לפנים שלך.
אני פשוט מציעה לך פחות להתרכז בדברים שאת פחות אוהבת בעצמך.
יש לאנשים נטייה כשהם לא אוהבים את עצמם כל הזמן להסתכל על מה שהם לא אוהבים את עצמם.
אם אני לא אוהבת את האף שלי אני תמיד אגיד שהוא מכוער, אבל מה אם הדברים שיש בי שכן נראים יפים בעיניי?
תתמקדי בטוב, פחות ברע.
תנסי להזכר לעצמך מה את אוהבת בעצמך במקרה ששכחת, תכתבי בדף או לא יודעת איפה מה את אוהבת בעצמך, תקראי את זה ותזכרי שכן, יש דברים שאת אוהבת בעצמך.
אם לפעמים יש לך את הרגעים האלה שאת לא אוהבת את עצמך נורא נורא, פשוט תקחי את הדף שכתבת את הדברים היפים לדעתך שנמצאים בך ותקראי.
תרימי לעצמך במקום לרדת על עצמך ולקרוא לעצמך מכוערת.
זה כל מה שאני יכולה להציע לך ולי אישית זה עזר (:
אני מקווה שתאהבי את עצמך גם אם לא ב100% ( לדעתי אי אפשר ב100% ) עדיין תפסיקי לרדת על עצמך וזה כבר יהיה מין הישג.
המון בהצלחה 3>
תומכת בתגובות פה
באותו הנושא: