התחברות
הרשמה
כיתות יא לומדים בסגר?
27 בדצמבר 2020, 16:21
קורונה
כיתה
הסגר
5 תשובות
אני חושבת שכן
ל
לא?
כן
חוץ מערים אדומות
נ
ניסוי חברתי
לצערי כן גם יב
c
call me 666 tnx
כן
ס
סתם מישהי :|
כן
1
1INCH
באותו הנושא:
כיתות ה'- י' לומדים בסגר????
למה ה-י לומדים בבית הספר בסגר?
למה כיתות מבר לומדים בבית ספר בסגר?
גם כיתות מבר ואומץ לומדים בבית ספר בסגר?
אתם לומדים גם בסגר?יעני בזום וזה
איך יש ילדים שלומדים בסגר?
לומדים בסגר?
מי שבכיתת מבר/אתגר אתם מבואסים שאתם לומדים בסגר?
כיתות אתגר ומב"ר לומדים בסגר תענו זה דחוף???
חינוך מיוחד לומדים ? בסגר
יא-יב אתם לומדים בסגר?