6 תשובות
וואי גם לי יש חברה שהתנתקנו ואני מבינה אותך לגמרי אבל אםהיא לא רוצה להיותאיתך היא ממש לא שווה את זה ואני מצאתי מלא בנות שלא שמתי לב אליהן והן חברות טובות שלי עכשיו אז באמת שזה משתפר אל תתרסי בפניה אם היא לא זורמת אל תחזרי לקשר איתה
שואל השאלה:
תודה רבה חשבתי שכבר אך אחד לא יענה❤
תודה רבה חשבתי שכבר אך אחד לא יענה❤
אנונימית
ממש מבינה אותך, המצב בקורונה ממש משנה חברים, ניסית להסביר לה מה את מרגישה? להגיד לה שאת מרגישה שהתרחקתם והיא מבלה יותר זמן עם חברה אחרת? תסבירי לה שהיא חשובה לך. מוזמנת לדבר איתי גם בפרטי
שואל השאלה:
אני באמת באמת ניסיתי והיא פשוט משנה נושא
אני באמת באמת ניסיתי והיא פשוט משנה נושא
אנונימית
במקרה כזה מניסיון עבר פשוט הייתי מנתק קשר עם אותו בן אדם ולא מסתכל עליו יותר בחיים, בהתחלה יהיה לך קצת קשה אבל אחר כך את תרגישי טוב יותר.
ותחשבי על זה גם שזה לא משנה אם את מדברת איתה או לא את בכל מקרה מרגישה בלעדיה ואם זה באמת כמו שתיארת היא כנראה צבועה אלייך אז באמת עדיף לך בלעדיה
באותו הנושא: