8 תשובות
שואל השאלה:
אני פשוט כל היום אוכלת
עצבנית שמחה עצובה ככה אני מבטאת את עצמי וזה עצוב
אנונימית
אכילה כשלא נובעת מרעב זו אכילה רגשית.
כשאת לא רעבה. תנסי לשתות מים במקום לאכול כשאת לא רעבה.
זה לא כזה קל
את בודקת האם את אוכלת רק כשאת רעבה
כל דבר שאת לא רעבה ואת בכל זאת אוכלת זאת אכילה רגשית
וגם כשאת לא מרגישה טוב
או רוצה להקיא
או בדאון קטן
^בדיוק
כל אכילה שלא נובעת מרעב היא אכילה רגשית
באותו הנושא: