7 תשובות
לא רק נוער גבעות, זאת הפגנה בשם רוב הדתיים. הפגנה טובה וחשובה, המדינה מתחילה להגזים לפעמים.
מוצדק לגמרי
מישהו יכול להסביר לי מה זה?
אנונימית
אנונימית
המשטרה רצחה נער גבעות ומאשימה עכשיו את החברים שלו ברצח וזאת מחלקה מסויימת שכבר שנים מתעללת באזרחים היהודים ביהודה ושמרון אני יכולה להשיג לך נתונים של מה שהולך במחלקה הזאת הפקרות ממש אז מפגינים שיסגרו את המחלקה וישפטו את השוטרים שקשורים ברצח ושישחררו את הנערים ויקימו ועדת חקירה כי זה לא הגיוני מה שהולך שם בכלל ממש
ואני אומרת שמעולה ההפגנות האלה והגיע הזמן שיעשו עם זה משהו גאה בנערי הגבעות הם מגינים על הארץ שלנו ועל העם שלנו וגאה שאכפת להם וגאה בכל מי שהולך להפגנות ומראה שלעם ישראל אכפת ודם יהודי זה לא כלום. מצדיעה לכם אנשים.
לדעתי הם ממש צודקים,כל מה שקרה שם לא תקין,צריך להבין בן אדם נהרג!
הלוואי שהייתי שם עכשיו
יש בתגיות אתיופים כי רשמת הפגנות חחח חחח
אנונימי