58 תשובות
שמאלנים מה נעשה
יריקה בפנים לכל אותם בני 80+ שעשו את החגים לבד
בגלל ההפגנה הזאת היה יותר הדבקות
אנונימי
ברברי ולא מכבד - שישבו בבית בזמן הסגר כמו כולנו , העסקים סגורים אנחנו יודעים ,אבל הם רק מעלים את התחלואה ומוסיפים לזמן שאנחנו נהיה בסגר, באמת ההפגנות האלה לא עוזרות כלום ומיותרות, אתם רוצים לחזור לעבוד מהר? שבו בבית ותקשיבו להנחיות ותכבדו את השוטרים - בעיה שלהם שהכניסו הרבה אנשים לאירועים ומסעדות ולא הקפידו על מסכות (אני הקפדתי ובכל העולם מקפידים- רק אצלנו לא)
אנונימית
אחלה הפגנות
צודקים והיחידים שלא מושפעים
רק שיקפידו על ההנחיות ושלא יגזימו ואז יאבד הטעם הטוב...
הפגנות הן אבן יסוד במדינה דמוקרטית, אני תומך בחופש ההפגנה לכל מטרה שהיא(גם אם היא בעד ביבי) תוך הימנעות מאלימות ושמיעה להוראות - הגבלת מרחק, עטיית מסכות ומרחק של עד קילומטר מהבית.
כל עוד התנאים האלה מתקיימים אין שום בעיה עם ההפגנות, קל וחומר בתקופה קשה כזאת שבה רבים מהאזרחים נמצאים במצוקה כלכלית ונפשית.
מעולה. צריך להילחם על המדינה שלנו נגד הדיקטטור
e=mc2 - מסכים ומחזק
בואנה על מה המינוסים מי דיבר אליכם
כי את אומרת שתוק בלי קשר
דיברתי לזה ששאל את השאלה
נגד כפרע
הם הפיצו תמחלה
שהם יפגיינו ואנחנו נשים ביבי בקלפי
רק ביבי שילכו
אנונימי
לפני שאתם אומרים שמאלנים.
אתם יודעים ש הפגנות שיש עכשיו זה גם ימנים? חוץ מזה גם ימנים עושים הפגנות אז אל תחפרו.
(רק אומר שאני לא ימני או שמאלני כי אחרי שאני אומר את זה קוראים לי שמאלני)
שואל השאלה:
ואי ואי מה חוללתי פה
אפי בפי - עכשיו הכי מתאים
אנונימי 00004 - צודק
בהפגנות יש הרבה פחות הדבקות מאשר בבתי כנסת, עדיף שיפגינו מאשר שיתפללו.
רוב החולים הם במגזר החרדי לא אצל המפגינים
אנונימי
רוב ההדבקות אצל החרדים לא בגלל בבתי כנסת.
הם פשוט צפופים למלא אנשים הבית אחד (קטן לרוב המקרים)
גם בגלל הבתי כנסת^
חקרו את זה.. במקומות סגורים יש הרבה יותר הדבקה
אנונימי
אני לגמרי נגד ההפגנות.
לא אכפת לי ימנים או שמלאנים בסופו של דבר הצפצוף על ההנחיות מסכן את האזרחים!
אם יש סגר זה אומר שכולם בבתים יוצאים רק לדברים חייונים הפגנה זה חיוני? לא. זה כן דבר חשוב בדמוקרטיה אבל אין מה לעשות בזמנים קשים נוקטים בצעדים קשים.
אף אחד לא רוצה את הקורונה והזמין אותה כולנו רוצים שהתקופה תיגמר אבל היא לא תעבור כל עוד יש הפגנות ומלא התקהלויות.
אני לא מדברת רק על ההפגנות גם כל האירועים, חתונות ובתי כנסת שמתפללים בהם לא לפי ההנחיות.
זאת הבעיה של הישראלים הם עושים מה שבא להם ולא שמים על ההנחיות וככה בחיים לא נצא מהמשבר הזה.
ועוד משהו גם צריך להבין שכל האזרחים אשמים זה לא אשמה רק של ביבי או רק של החרדים זה אשמה של כל המדינה אז במקום להפנות אצבע מאשימה כמו ילדים בגן שאנשים יקחו על עצמם אחריות ויבינו שברגע שהם יוצאים ולא שומרים על ההנחיות הם מסכנים חיי אדם! ברגע שזה יקרה אני מאמינה שמצבנו יהיה יותר טוב.
כן אבל בגלל שזאת משפחה גדולה נגיד רק האבא הולך לבית כנסת כל המשפחה שלו תחלה
^הבן אדם הנורמלי היחיד פה באתר
על פי ההנחיות מותר להפגין ^
ומה הבעיה שיפגינו עם מרחק ומסכה ? אי אפשר להידבק ככה
אנונימי
^ אנונימי
גם אם יפגינו עם מסכה זה לא יעזור במצב של התקהלות כזאת המסכה לא מגנה 100 אחוז וגם בטוח יהיו כאלה שלא ישימו מסכה.
דבר ראשון זה זכות להפגין, לכל בן אדם מותר להפגין.
למרות שעכשיו בגלל הקורונה.
אבל אנשים מאבדים כסף ואת כל הדברים שלהם והם חייבים להפגין.
(אני לא בעד)
לא נכון ^
אם ישמרו מרחק אין סיכוי להדבקה כמעט.
חוץ מזה כמעט ואין הדבקות בהפגנות כי זה מרחב פתוח
אנונימי
^ אנונימי
זה ממש לא נכון שאין הדבקות בהפגנות.
הסיבה שחושבים כך זה רק בגלל שקשה לעקוב אחריהן. עובדה שאחרי שהתחילו ההפגנות עלו כמות האנשים שנדבקו ואין להם מושג מאיפה.
בטוח שיש הדבקות בהפגנות פשוט אי אפשר לדעת כמה. אם כל הצפיפות והשוטרים שנוגעים באזרחים לפעמים ללא מסכות זה באמת נראה לך הגיוני שאין הדבקות?
העלייה הגדולה באחוז הנדבקים היא האוכלוסייה החרדית והערבית ולא אצל המפגינים ^
אם זה היה נכון היינו רואים התפשטות גדולה בערים מאוד חילוניות כמו רמת השרון ותל אביב, ודווקא שם האחוזים נמוך.
העלייה אצל החילונים החלה מתי שפתחו את הלימודים, עובדה שבאוגוסט היו הפגנות גדולות מאוד אבל לא הייתה הדבקה גדולה מאוד אחרי זה בערים החילוניות
אנונימי
^אנונימי
זה באמת נשמע לך הגיוני שאין הדבקות? אולי אין התפרצות המונית כי הרוב שומרים על ההנחיות אבל עכשיו אני יושבת מול הטלוויזיה רואה חדשות והיו פשוט התקהלויות לא נורמליות בהפגנות ושוטרים שנוגעים באזרחים חלק מהאנשים ללא מסכות.
לא הגיוני שיש התקהלויות כאלה אבל בגלל שאמא שלי עובדת ב"עבודה לא חיונית" שלדעתי חיונית מאוד ולא היה בה נדבק אחד מתחילת הקורונה היא צריכה לשבת בבית ולהסתמך על ביטוח לאומי.
ואנחנו עוד במצב טוב אבא שלי עדיין עובד והכל טוב אבל יש אנשים שפשוט אין להם כסף בגלל הסגר ואחרי זה הם רואים התקהלויות זה נשמע לך הגיוני?
עושה לי טוב בלב. זאת זכות דמוקרטית להפגין, ומה מצפים? שהמדינה תשתוק שראש הממשלה שלה מואשם בעבירות פליליות? שזה נורמאלי שאלפי תלמידים יילמדו דרך מסך קטן 6 שעות ביום? ומה עם כיתה א', ומה עם י'ב?
זה לא בסדר מה שקורה פה, וחייבים לעשות משהו.
ותתפאלו, גם הזקנים מפגינים. אני מכירה לא מעט.
והנדבקים לרוב לא מההפגנות..
אנונימית
בלי הפגנות אנחנו נהיה דיקטטורה
רק בדיקטטורות אוסרים הפגנות
צריך להגביל הפגנות אבל לאפשר
אנונימי
אנשים פשוט נדפקו זה מזעזע.
כאילו מה אתם מפגינים במצב הזה כולנו צריכים להקשיב להנחיות ולא להשתולל כדי שהמצב יגמר אז שבו בבית וסתמו תפה../
אני עובדת בסופר וכמות האנשים שאמרו לי שהם לא יראו את הילדים והנכדים שלהם השנה ויהיו לבד זה פשוט עצוב.
אנונימית
שהתושבים מתחילים להבין מה הולך פה במדינה ושיש להחליף ראש ממשלה
אני בעד ההפגנות. נוציא שנייה את עניין הקורונה כי אחוזי ההדבקות שם מאוד נמוכים בהתחשב לעובדה שכולם שם עם מסיכות וזה באוויר הפתוח, מה יש להיות נגד?

אנשים כבר כעשור סובלים מביבי כראש ממשלה, ועד שפעם אחת יש להם הזדמנות לשנות משהו גם את זה אתם רוצים לקחת להם? כל עניין ההדבקויות שם זה פייק של ביבי כדי לבטל את ההפגנות לא באופן ישיר.

מספיק להיות מהופנטים לביבי. מספיק להיות מהופנטים לשמועות. תתחילו לגבש כבר דעה עצמאית מאקטואליה אמיתית. לא, אני לא שמאלן, אני פשוט הימין השפוי.
שיש אנשים בעולם שהם פשוט חארות
שאנשים מפגרים אם הם חושבים שלממשלה אכפת מההפגנות האלה.
סתם התקהלות מיותרת בסופו של דבר מוקד הידבקות
תאמין לי שאכפת^
ואם להם לא (שזה דבר עצוב מאד) אז ככה לפחות הציבור מקבל יותר אינפורמציה ממה שהולך ואנשים א פוליטיים יצביעו פחות לביבי.
מה שאני אומר על ההפגנות זה שזה לא בסדר כי זה מגביר תתחלואה אבל ויש אבל גדול, גם החרדים אשמים במצב הזה אז כל הימניים נא לא להתייפיף
אנונימי
אוקיי יש לי משהו להגיד (ובטח יעשו לי מינוסים)
אני אוהבת להפגין בעיר שלי, בעיר שלי הם ממש חמודים, שומרים מרחק אחד מהשני ושמים מסכות.
אני יודעת שלא בכל הערים זה ככה, אבל אין מה לעשות.
בקשר למוקד הדבקות אני עוד לא שמעתי אנשים שנדבקו בגלל ההפגנות.
סוקה אתה כל כך צודק, מה גם שערכו חקירות אפידמיולוגיות על עיניין ההפגנות וגילו שההדבקה נמוכה מאוד, אם לא יפגינו עכשיו כבר לא יהיה על מה לדבר בסוף הקורונה, אני מאוד תומכת בהפגנות ואני לא שמאלנית גם, כשיש שילטון מושחת העובדות מדברות, לא היה לו אכפת מכלום( ותראו לאן הגענו) רק מההפגנות וההגנה המשפטית שלו, מבחינתי כל עוד שומרים על מסכות ובאוויר פתוח ולא עושים זאת בצורה צפופה, הכל בסדר וההדבקות לא גדלות (וזה עובדתי, מוזמנים לבדוק אותי).
crazy one, ברור שאכפת לאנשים , ככל שיש יותר הפגנות אנשים מבינים יותר ויותר כמה שהשילטון הנוכחי לא בסדר, זה מעיר את כולם וגם לביבי כבר נמאס להתמודד עם זה.
אני חושבת שהן במטרתן צודקות, הממשלה לוקחת מאיתנו זכויות דמוקרטיות שיש לנו במדינה. אמנם זה שלרוב לא מקפידים על ההנחיות כן מציק לי, אבל זה לא תמיד ואני חושבת שכן צריך להיות יותר פיקוח על ההנחיות אבל לא לעצור את ההפגנות
אם כולם בעד ההפגנות שזה אומר בעד התקהלויות כי הפגנה=התקהלות
מה הבעיה שאני אזמין משפחה לחגוג איתה את החג? למה בזמן שיש הפגנות והתקהלויות שבחוק אני צריכה לשבת בסוכה לבד?
באמת שלפעמים אני לא מבינה היגיון של אנשים
במילה אחת שכולנו אוהבים
א-
פתאום כל מי שעשו לי מינוסים השתתקו. שתיקה=הסכמה
אז אני אשמח שתענו לי לשאלה.
צריך להפסיק אותם ומהר או שהם ישמרו על ההנחיות. בסופו של דבר יהיו עוד מלא מלא נדבקים בגלל ההפגנות האלה.
אני בעד הפגנות בכללי, לכל אדם יש את הזכות להפגין ולהשמיע את קולו, אבל לפי ההנחיות, לפי מה שאני ראיתי, אין שם שום הנחיות ושום נעליים.
זה מעלה ממש את התחלואה וזה לא תורם לאף אחד יש סגר תשבו בבית אחרי הסגר תפגינו כמה שבא לכם אני פשוט לא מבינה את זה
זה לא שהם שומרים על ההנחיות שהכתיבו על ההפגנות
שמאלנים .. ביגללם יש סגר ומסכנים את כלל הציבור ויש יותר הדבקות ..
tigist3,
אומנם לא עשיתי לך מינוס אבל ברשותך אני אענה לך כי זה נראה שאין לך ממש מושג באזרחות.
להפגין זאת זכות בסיסית של אזרח, אנחנו מדינה דמוקרטית לכן הממשלה מחוייבת לאשר את זה. יש על זה פיקוח רחב בעיקר לאור המצב ושוטרים מחלקים שם קנסות חופשי.
לעומת זאת לערב חג שלך עם המשפחה אין אישור ממשלתי ואין שום חוק שנותן לך לגיטימציה לקיים את זה. בנוסף אין שם אף עובד מדינה שיוכל לפקח שכולם אכן שומרים על ההנחיות.
^סוקה
צודק שאין לי מושג באזרחות מהסיבה שזה פשוט לא מעניין אותי.
פשוט זה לא נראה לי הגיוני שאין בהפגנות הדבקות ולמרות שיש סגר אפשר לצאת להתקהל ולהפגין.
באמת אני מנסה להיות בעד זה כי אני יודעת שלהפגין זה דבר חשוב אבל זה פשוט לא הגיוני לדעתי.
^ולי לא נראה הגיוני שביבי עם שלושה כתבי אישום ובזמן שחצי מהעם שונא אותו שנאת מוות וישראל בשפל חסר תקדים, עדיין ראש ממשלה.

לא כל מה שהולך בישראל הגיוני, צריכים ללמוד לחיות עם זה.
צודק לגמרי אבל לא חושבת שאם יעשו הפגנות זה יפתור את הבעיה.
מאז ומתמיד הפגנות בישראל לא מזיזות לאף אחד ולדעתי הן יותר מזיקות מאשר מועילות.
זה כבר נושא אחר לדיון של האם הפגנות יותר מועילות או מזיקות. תלוי מה המטרה שאת רוצה להעביר. אם את רוצה להזיז הר זה לא יעזור, אבל אם את רוצה להעלות מודעות ולנסות לשנות דברים זה יעזור.
אני בכל אופן חושב שההפגנות ממש עוזרות.
סבבה מכבדת את הדעה שלך למרות שהיא שונה משלי.
חייבת להגיד שכיף לדון עם אדם שמסביר את עצמו ולא סתם זורק מילים.
כן אבל אפשר להבין למה יש שם תגית של אתיופים
אנונימי