3 תשובות
כי את עוברת ממצב שכיבה ולמצב עמידה יותר מידי מהר!המוח צריך להתרגל לזה..תשתדלי לקום יותר לאט
זה יכול להיות מחוסר ברזל, או שקמת מהר מידי צריך לחכות כמה שניות לא לקום ישר ולעמוד
בגלל ירידה זמנית בכמות הדם שמגיעה למוח
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: