32 תשובות
אין לי דעה פוליטית
אבל מה שרשמת בפירוט ממש מטומטם
אנחנו שמאלנים כי לא בא לנו מלחמות.

וזה לא בהכרח קשור לביבי יש עוד הרבה פוליטיקאים ימניים
שואל השאלה:
גם אני לא הבנתי על מה המינוס אז הבאתי לך פרח
אנונימית
היא שאלה על שמאלנים....
אנונימית
אני לא מבינה למה את שואלת שאלות על שמאלנים אם את רוצה לשמוע תמיכה מימניים וכמה שביבי מלך...
שואל השאלה:
אני שואלת בכללי..
אנונימית
אה ברור בגלל זה שאלת רק על ביבי, כי למיטב זיכרוני יש עוד המון פוליטיקאים בימין .
שואל השאלה:
כי כולם מאשימים את ביבי
אנונימית
מי מאשים את ביבי ? או יותר נכון במה מאשימים אותו?
תהיי ספציפית
שואל השאלה:
כולם מאשימים אותו כמעט על התיקים שלו ואומרים שהוא גרוע והוא זה שמחזיק לנו את המדינה
אנונימית
שואל השאלה:
תראי בתקשורת ותשמעי דעות של אנשים
אנונימית
גברת לא נראה לי את מעודכנת.
מאשימים אותו בניהול כושל של המאבק בקורונה
מאשימים אותו במרמה הפרת אמונים ושוחד

לא מאשימים אותו שהוא ראש ממשלה גרוע מאשימים את כל הליכוד....
שואל השאלה:
מאשימים אותו בכל דבר אפשרי רק מחפשים אותו כל הזמן
אנונימית
לא מחפשים אותו. יש סיבה לכל ההאשמות האלה.
שואל השאלה:
בטח שמחפשים אותו
אנונימית
שואל השאלה:
בכל דבר
אנונימית
"כולם מאשימים אותו כמעט כל התיקים שלו"
את מי את רוצה שיאשימו בדיוק?
שואל השאלה:
טוב תקשיבי אני לא הולכת להמשיך להתווכח איתך אבל אם את רוצה לראות שכל הזמן מחפשים אותו כנסי לווינט ולאתרי חדשות ותראי איך מחפשים אותו מסתכלים על כל דבר שהוא עושה
אנונימית
ברור שיחפשו אותו הוא עוסק בפוליטיקה והוא גם ראש ממשלה ברור שיבחנו כל צעד שלו. אבל יש הבדל בין עיתונאות סקרנית לבין לפתוח לבן אדם תיקים במשטרה . אם מישהו מגיע למעמד כזה הוא לא כל כך תמים תאמיני לי....
ואת לא הולכת להמשיך להתווכח על זה כי אין לך מה לומר כי את יודעת שהדברים שאני אומרת נכונים.
את האמת שאת שאלת את השאלה הזאת אבל את לא מוכנה באמת לשמוע את הדעה של השמאלנים, אם את רוצה לשמוע את כל הימניים אומרים שביבי מלך היית יכולה לעשות את זה בדרך אחרת אם את מתכוונת לשאלה שלך אין לך סיבה להגיד אני לא אמשיך להתווכח איתך כי היא אפילו לא התווכחה איתך היא אמרה מה שהיא חושבת
אנונימית
לא רק התיקים, זו גם העובדה שהוא מונע משיקולים פוליטיים, לא שם על האזרח, ובזמן שהיה ראש ממשלה, האזרח הקטן לא היה יכול לחיות בכבוד ובלי לפחד מהמחשבה שהוא יכול לאבד את מקום העבודה שלו.
מה זה אף אחד לא מושלם. יש הבדל בין חא להיות מושלם לבין להיות פושע.
אני שמאלנית כי אני חושבת שלכולם מגיע זכויות שוות ונמאס לי ממלחמות. זה לא קשור לביבי
התשובה בגוף השאלה-
כי יש לו תיקים
סתם לא זה יותר מורכב מזה אבל בעיקרון כן זאת הסיבה העיקרית
לא אכפת לי מביבי אכפת לי מהפרדה בין דת למדינה ומזכויות שוות לכולם