5 תשובות
יכול להיות יהיה פתאום פקח/שוטר אבל לא בכל אוטובוס. קיצר אל תצאי מהבית בלי סיבה מוצדקת שלא תתיקלי באחד מהם בטעות.
בגדול לא אבל יש שוטרים קקות שעולים ובודקים פעם ב
אוטובוסים במרכז,לא שידוע לי.
אוטובוסים של אגד או בסגנון של המבנה של אגד, אולי כן.
בגדול לא אבל זה אחראיות של הנהג