5 תשובות
כמעט ולא.
יכול להיות יהיה פתאום פקח/שוטר אבל לא בכל אוטובוס. קיצר אל תצאי מהבית בלי סיבה מוצדקת שלא תתיקלי באחד מהם בטעות.
בגדול לא אבל יש שוטרים קקות שעולים ובודקים פעם ב
אוטובוסים במרכז,לא שידוע לי.
אוטובוסים של אגד או בסגנון של המבנה של אגד, אולי כן.
אוטובוסים של אגד או בסגנון של המבנה של אגד, אולי כן.
בגדול לא אבל זה אחראיות של הנהג