6 תשובות
לא אל תגידי , אחרי זה את תתחרטי ואת לא יכולה להחזיר את הגלגל
לא ולא זה נורא אם כבר לספר לאמא שלך
באמת שאתם סתם מגזימים פה, זה ממש לא נוראי מה יש לכם דווקא יהיה לך עם מי לדבר על זה
מה כבר יכול לקרות, אלא חברים שלך
לדעתי תגיד
לדעתי תגיד
לא חושבת שזה פרט כזה הכרחי בשבילם חח
אני לא הייתי מספרת חברות שלי היו צועקות לו דברים לול
אני לא הייתי מספרת חברות שלי היו צועקות לו דברים לול
עדיף שלא
באותו הנושא: